poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Drugie urodziny Card Manii - CMC#53

Dziś swoje drugie urodziny obchodzi blog Card Mania. Z tej okazji zaprasza nas na wyzwanie, gdzie do wygrania mnóstwo nagród od wspaniałych sponsorów - szczegóły znajdziecie TUTAJ :)
W mojej pracy użyłam wykrojnika - ażurowe listki Marianne Design - MD jest jednym ze sponsorów obecnego wyzwania :)







A na koniec troszkę się pochwalę... Od dziś, przez najbliższe kilka miesięcy będę Was inspirować na blogu Card Mania jako GDT - ogromnie się cieszę :)))




Nie pozostaje mi już nic innego jak zaprosić Was to wspólnego świętowania 
i udziału w zabawie - nagrody czekają!!!

A w pracy wykorzystałam materiały ze sklepu Skarbnica Pomysłów:

Fantastycznej zabawy przy tworzeniu pracy Wam życzę :)

17 komentarzy:

  1. gratuluję Ci kochana .. niedługo zacznę Ci tam kibicować .... ale teraz ciągle mam zaległości

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!
    A karteczka jest świetna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle kolorowa i radosna! ;)) Gratuluję dołączenia do DT Card Manii! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Darling B-day card- loving all of the die cuts you used!
    Shelly GDT Card Mania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jaka radosna kartka!
    gratulacje! wstapienia do DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, bardzo radosna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    a kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, radosna karteczka. Gratuluję nowego DT :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje nowego DT,super!!!!!!!!!kartka super!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka, radosna i w pięknych kolorach! Gratuję DT!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. o, gratki!
    bedziemy zaglądać na twoje inspiracje, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. alez szalejesz :)) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesyłam gratulacje i zachwyt kartką!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...