środa, 27 sierpnia 2014

Ślubne serce i męska kartka dla Digi Scrap

Witajcie Kochani :) Nie było mnie tu kilka dni, ale za to mam dziś dla Was dwie kartki :)

Pierwsza w komplecie z pudełkiem, na ślub uroczej pary...


Główną dekorację zarówno kartki jak i pudełka stanowi napis - tekturka LOVE - z Eko Deco
(polecam Wam, są genialne :)), 
którą wytuszowałam i pokryłam medium szkliwiącym




pudełeczko delikatnie ozdobione w stylu kartki


i cały komplecik :)


Po szczegółowe materiałoznawstwo zapraszam Was na bloga Skarbnicy Pomysłów, gdzie dziś mam przyjemność inspirować :)


A teraz pora na drugą kartkę, którą wykonałam w ramach gościny na blogu Digi Scrap


Kartka powstała z papierów Primy. Wykorzystałam fantastyczny stempelek Klaudii - motor - oczywiście do kupienia w Digi-Scrap - polecam, znajdziecie tam świetne stemple :)


Przy tak rewelacyjnej grafice nie potrzeba już zbyt wiele dodatków - odrobina gazy, sznurek naturalny, trochę trybików, które wycięłam z papieru kraftowego i na koniec dekoracyjny ćwiek-śrubka...



Nie obyło się bez tuszowań i perełek w płynie :)



A na koniec serdecznie zapraszam Was na bloga Digi-Scrap, gdzie możecie poznać mnie nieco bliżej :)




15 komentarzy:

  1. Przepiękne prace :) W pierwszej kartce zachwyciło mnie ażurowe serce :) Męska cała jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ze nie tylko mnie wzięło na ażurowe serduszka :) Ślicznie. I gratuluję gościny w Digi :) Fajnie ze już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Obie są doskonałe! ;) Szcególnie podziwiam tą męską bo ja mam zawsze z takimi największy problem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Uwielbiam w Twoich kartkach wszystko, o czym pisałam nie raz. Męskie wychodzą Ci rewelacyjnie, a ja zawsze się przy nich tak napocę! Piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki są przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne są!!!! Cudne klimaty wyczarowałaś, Ilonko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślubny zestaw jest subtelny i bardzo piękny:).
    Kartka motocyklowa ma charakter - jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne te Twoje karteczki, jedna pierwsza-obłęd!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne karteczki , a kartka z motorem z digi scrapem jest niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  10. obie piękne. Serduszkowca, delikatna i subtelna a druga z motocyklem świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje dzieła są absolutnie mega cudowne ! w pierwszej kartce zakochałam się w połączeniu kolorystycznym! w drugiej jej męskość jest niesamowita~!

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszej zachwyca mnie to, że jest taka koronkowa, w drugiej fantastyczna kompozycja!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...