środa, 13 sierpnia 2014

Recepta na dobry humor ;)

Choć wakacje jeszcze trwają, niektórzy z Was właśnie urlopują, inni wakacyjne wyjazdy mają przed sobą to ja już odczuwam ich nadciągający kres... Każdego roku, gdy podręczniki, zeszyty i szkolne przydasie skompletowane to ogarnia mnie jakiś smutek - niestety wakacje mają się ku końcowi :( Jednak tym razem postanowiłam nie dać się tym przygnębiającym emocjom i sięgnęłam po morskie i tym samym wakacyjne papiery UHK Gallery - Naval Treaty, które oczywiście znajdziecie na półkach Skarbnicy Pomysłów :)
Nie dość, że dobry humor zachowany to jeszcze powstało kilka prac - zapraszam do oglądania :)

Urodzinowa dla wędkarza


z dodatkiem gazy, tekturki I-Kropka (Skarbnica Pomysłów) i haczyka z drucika ;)






Po kartce urodzinowej przyszła pora na ślubny exploding box



Pudełeczko to upominek od pracowników szwedzkiej firmy - stąd taka, a nie inna kolorystyka :)


Tym razem papiery Naval Treaty połączyłam z piękną żółcią ze Studia Tekturek (Skarbnica Pomysłów)







I na koniec jeszcze jedna urodzinowa - dla młodej kobiety żyjącej z pasją :)



Oprócz Naval Treaty wykorzystałam tu starszą kolekcję UHK Gallery - Mushrooms (Skarbnica Pomysłów), odrobinę kraftowego papieru i moja dżinsowa róża :)





Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was i wytrwaliście do końca posta... 
Dla wytrwałych mam zagadkę :)
A mianowicie - ostatnia kartka powędrowała do Jubilatki żyjącej z pasją, 
kartka przedstawia jej trzy największe pasje - zgadnijcie jakie.
Swoje odpowiedzi wpiszcie w komentarzu, a na osobę, która jako pierwsza poprawnie wymieni wszystkie trzy pasje czeka nagroda - niespodzianka!!!

No to miłego zgadywania, a ja pędzę do biurka :)


Ostatnią kartkę zgłaszam na dwa wyzwania:

- wyzwanie U Szmeka



wyzwanie CityCrafter






25 komentarzy:

  1. Ależ się rozszalałaś :-))) Wszystkie kartki piękne i dostosowane do okoliczności :-))) A ostatnia świadczy o zainteresowaniu fotografią ,modą i podróżami :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..albo lataniem :-))) Więcej pomysłów nie mam i też pędzę do swoich zajęć :-)))

      Usuń
  2. Wspaniałe prace Iluszka! Podziwiam!
    A pasje to moim zdaniem: fotografia, podróże i szycie/krawiectwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie to: moda, fotografia i podróże... Ale karteczka jest tak bogata i piękna, że trudno mieć 100% pewność :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace, jak zawsze u Ciebie. :)
    Ja też poproszę przepis na dobry humor i jeszcze może jakąś receptę na umykający czas. ;)
    A czym pasjonuje się jubilatka? Może krawiectwem, podróżami i fotografią?
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. :)piękna praca-każda, świetne i pomysłowe wykonanie:) A jesli chodzi o zagadkę- to pewno fotografia, podróże i robótki ręczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki jak zwykle rewelacyjne a boxik przeuroczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna każda ..... myślę że zagadka już rozwiązana tez tak myślę ....fotografia , podróże i krawiectwo . Pozdr pomysłową kobietę

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, jakie rewelacyjne prace :) wszystkie prace piękne, ale boxik to mój faworyt - genialna kolorystyka :)
    a co do pasji to obstawiam fotografię, modeling i podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Papierki rzeczywiście są urocze, ale to co Tobie udało się z nich wyczarować... prawdziwe dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super prace a ostatnia kartka wszyscy wymianiają fotografie i krawiectwo a to może być ze nie tylko lubi fotografie ale może lubi być fotografowana jako modelka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszły Twoje prace z tą kolekcją. Wszystkie piękne, ale pudełeczko w kolorach szwedzkiej firmy ;) idealne!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie wakacje juz sie niestety skonczyly, nastaala juz jesien , choc wakacji wcale pratycznie nie bylo bo w IRl zimna pogoda jest na porzaku dziennym . Moja droga Twoje prace sa po prostu rewelacyjne ! Az nie wiem jakich slow mam uzyc by wyrazic swoj zachwyt! Boxik wyszedl pieknie , ale pierwsza kartka i ostania wedlug mnie wygrywaja ! Ten motyw z ryba szczegolnie przypasowalby mojemu Mezowi a ta ostatnia robotkowa mnie. Cudnie ! CUDNIE i jeszcze raz CUDNIE ! Uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda praca jest piękna.
    Aż miło się patrzy.
    No i wspaniałe papiery wybrałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace- bardzo podobają mi się kolory i dodatki na pierwszej kartce :)
    A jeśli chodzi o pasje z trzeciej kartki to z pewnością fotografia, podróże- latanie i moda- może projektowanie?

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne, bardzo lubie taką personalizację, wtedy wiadomo, ze robiona z myślą o konkretnej osobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mi tutaj u Ciebie beżami zawiało. Ślicznie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. It is lovely, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  18. What beautiful creations! Oh so pretty!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie sliczneeeee :) pudeleczko i pierwsza kartka wymiataja na calej linii a ta ostatnia tez niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jeny jakie cudne! Wszystkie trzy prace powalające po najdrobniejszy szczegół!
    Ubolewam mocno, że nie mam czasu śledzić na bieżąco co się u Ciebie dzieje, a widzę, że dzieje się pięknie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prace, jak zwykle jestem pod wrażeniem fantastycznych i bardzo pomysłowych detali!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie prace genialne, papiery świetnie pasują do każdej okoliczności, najbardziej zachwyciła mnie kartka z rybą - haczyk wyszedł super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne, ze świetnymi połączeniami kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna praca, bardzo mi się podoba, róża super:) dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...