środa, 10 kwietnia 2013

Ślubna z piosenką

Każdy z nas ma swoją ulubioną piosenkę, niektórzy kilka :) Ja nie potrafiłabym wybrać tej jednej jedynej...
Na blogu Projekt Wagi Ciężkiej trwa wyzwanie muzyczne, które polega na wykonaniu pracy ze słowami ulubionej piosenki (kartka już zgłoszona :))
Tak się składa, że akurat miałam do zrobienia kartkę ślubną dla pary kochającej górskie wędrówki i ogniska z gitarą - ich piosenka to Skaldowie "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał"



 Papier w serca pochodzi z miłosnej kolekcji Piątek13 "Dobrze wiedzieć - Kochasz mnie?"




W narożnikach identyczne detale - nity, więc karteczka wędruje również na portal Scrapujące Polki



Sznureczek wykończyłam papierowymi serduszkami i dodałam ślubny tiul ;)



Motyle z kalki ozdobiłam perełkami w płynie


Różyczki wykonałam sama z dziurkacza - pokazywały się już one w moich wcześniejszych pracach.

Na karteczce sporo kwiatków, motyli też nie brakuje, a więc kartkę zgłaszam również na wyzwanie DeaArt.

13 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. Piękne kolory. Jest subtelna i elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka! Piękne kolorki, a różyczki wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ile detali...dbasz o każdy szczegół...naprawdę ślicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczna karteczka z cytatem, dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne różyczki ukulały Twoje zgrabne paluszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pajączku za miłe słowa i liczne odwiedziny :)

      Usuń
  6. nietypowa jak na kartke slubna :D a w powiekszeniach bardzo fajnie wyglada :D rozyczki sa przeslodkie^^
    dziekujemy za udzial w wyzwaniu Projektu Wagi Ciezkiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartka nietypowa bo i przyszła Para Młoda nie należy to typowych :)

      Usuń
    2. w takim razie fantastycznie wyszlo :)

      Usuń
  7. Śliczniutka :)) Dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo!!! TEn tiul to mnie zauroczył: świetny pomysł!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka:)
    Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka i te różyczki.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...