niedziela, 7 kwietnia 2013

Kolejna urodzinowa

Dla mnie kwiecień rozpoczął się pod znakiem kartek urodzinowych, które zdecydowanie wiodą prym wśród moich karteluszek :)
Dzisiejsza powędruje do Magdy


Wykonana według mapki Scrap Map, gdzie zgłaszam karteczkę i tym samym świętuję ich pierwsze urodziny, życząc im długich lat blogowania z niezliczoną ilością wyzwaniowych mapek :)


I moja interpretacja...





Motyle wytłoczyłam folderem do embossingu, ozdobiłam brokatem w kleju i perełkami w płynie




P.S. Czy u Was jest również piękne rozgwieżdżone niebo? U mnie cudowne, a gwiazd tyle, że nie jestem w stanie ich zliczyć :)
A ponoć, gdy niebo bezchmurne i pełne gwiazd to zapowiedź pięknego dnia :)
Z tą myślą Was zostawiam i do jutra, w kolejny iście wiosenny dzień!!!

2 komentarze:

  1. chyba sie nie obrazisz jak zaczne Cie obserwowac :D fajnie tu u Ciebie :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do obrażalskich osób nie należę ;) I dziękuję bardzo za dodanie mnie do obserwowanych :) Jest mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...