sobota, 6 kwietnia 2013

Pamiątka Chrztu Świętego

Wkrótce urocza Ola zostanie Matką Chrzestną małego Filipa. Z tej okazji wykonałam dla niej pamiątkę dla chrześniaka :)
Ola od samego początku wiedziała czego chce i tak oto powstała ta karteczka








Podobny wzór widzieliście już u mnie, ta różni się detalami i napisem oraz... ozdobnym opakowaniem 





Delikatne, w kremie, z koronką nawiązującą do kartki i błękitną wstążeczką - dla chłopca...


Kartkę zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne Projekt Wagi Ciężkiej Craft-Szafy

Pozdrawiam wszystkich Zaglądaczy, tych stałych i nowych :)

8 komentarzy:

  1. Piękna karteczka i połączenie kolorystyczne moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, taka delikatna - bardzo adekwatnie do okazji.
    I bardzo ładne logo na zdjęciu głównym - tak się skupiałam na pracach, że nigdy wcześniej go nie zauważyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, a autorką tego cudnego loga jest asia3city Zapraszam na jej bloga :) http://asiscrapki.blogspot.com/

      Usuń
  3. Ozdobne opakowanie stanowi eleganckie dopełnienie całości ... podkreśla rangę i charakter uroczystości.

    OdpowiedzUsuń
  4. prezent kompletny :D i super opakowany :)
    dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna :-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...