czwartek, 4 kwietnia 2013

Diabelski Młyn i lift kartki Worqshop

Na Diabelskim Młynie trwa liftowanie kartki Worqshop. Kartka świetna, więc postanowiłam przyłączyć się do zabawy :)
Moja interpretacja jest dość luźna, mam nadzieję, że autorka oryginału nie pogniewa się na mnie, a przygotowałam ją na specjalną okazję - na 35 urodziny Grzegorza

Tak wygląda liftowana kartka


A tak moja luźna interpretacja







Męskie papiery Engraver pochodzą z CRAFT4YOU, a cyferki tekturki ze sklepu Scrapiniec.
Na kieszonce znajduje się "magiczna liczba" Jubilata,a w kieszonce ukrywa się tag z imieniem :)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za liczne odwiedziny i pozostawione słowo - dodajecie mi skrzydeł do działania :)

I przypominam o trwającym CANDY, zapisy do 23 kwietnia!!!


5 komentarzy:

Dziękuję za każde pozostawione słowo...