piątek, 26 kwietnia 2013

Kartka z okazji Bierzmowania

Witajcie w ten piękny piątkowy dzień, mamy już weekend i nawet informacja o załamaniu pogody od jutra nie jest wstanie popsuć mi humoru :) (zobaczymy jak będzie jutro z tym moim humorkiem, gdy rano deszcz za oknem zobaczę ;))
Dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i pozostawiane cudowne wpisy, potraficie naładować moje akumulatorki ;) za co baaaardzo Wam dziękuję!

Na dziś przygotowałam kartkę z okazji Bierzmowania. Już jutro ten sakrament otrzyma Kamil...


Kartka skromna, delikatna, ale według mnie takiej oprawy wymaga to niezwykłe wydarzenie (podobnie jak przyjęcie I Komunii Świętej)


Krzyż to tekturka z TricksArt, którą po raz pierwszy zobaczyłam na blogu Klaudii i od razu mnie zachwyciła :)
Tekturkę wytuszowałam dwukrotnie - tuszem miedzianym i złotym, po czym potraktowałam embossingiem na gorąco


Dzięki pomalowanej tekturce kartka wędruje na wyzwanie Scrapujące Polki - kolorujemy beermate.

Cudownego weekendu Wam życzę!!!

18 komentarzy:

  1. Piękna praca :) Fajnie, że w takich kolorkach - jest stonowana i piękna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stonowane kolory świetna kartka na taką uroczystość

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super kartka, krzyż bardzo oryginalny...i powiem Ci, że nie widziałam bardziej oryginalnej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Rozpływam się nad nią...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny, jesteście cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest! Wspaniale skomponowana i kolorystyka super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka ;) Życzę miłego weekendu i słoneczka za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna karteczka. Świetnie udało Ci się skomponować papierki i tekturki dla chłopca.
    A deszcz potrzebny roślinkom ;-) Ja czekam na niego z utęsknieniem żeby mi porządnie ogródek zmoczyło. Zakwitnie wtedy wszystko pięęęknie :)Miłego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobały mi się Twoje prace i Twój blog, dlatego serdecznie zapraszam po wyróżnienie :)
    http://juliettqa.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-wyroznienie-od-rev-art.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna. Skromna i delikatna. Masz rację Adekwatna do uroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancka i bardzo chłopakowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. karteczka cudna ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękną pamiątkę przygotowałaś !
    Dopieszczona kolorystycznie, aż miło popatrzeć !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki.A zakupy udane - tyle twarzy znajomych z blogów.Bardzo fajnie było.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak delikatne, a zarazem piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...