sobota, 16 marca 2013

Przywołujemy wiosnę

Za kilka dni nadejdzie upragniony pierwszy dzień wiosny :) Aby godnie ją przywitać wykonałam wiosenne wianuszki w delikatnych pastelach, z dodatkiem tiulu, naturalnego sznurka i kory brzozy






Bazę wianuszków wykonałam z grubego kartonu, z którego za pomocą wykrojników wycięłam okręgi, które owinęłam tiulem i naturalnym sznurkiem.
Aby móc wziąć udział w wyzwaniu Szuflady - Kulki dodałam perełki nawleczone na złoty drucik



Kwiatuszki i motyle delikatnie wytuszowałam, dodałam perełki w płynie i kryształki do kwiatuszków no i oczywiście delikatne kokardki, które uzupełniają całość



Wiosenne wianuszki dekorują pokój mojej córki, ale już wkrótce staną się ozdobą wielkanocnego stołu. Myślę, że dzięki nim świąteczne, rodzinne śniadanko będzie jeszcze smaczniejsze :)

Wianuszki zgłaszam również na wyzwanie Kreatywne Pole - przywołujemy wiosnę.

2 komentarze:

  1. Z takimi pięknościami to ja mam nadzieje że wiosna lada dzień będzie :)
    Pozdrawiam cieplutko, Selennea, DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urokliwe :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnego Pola i pozdrawiam ze słonkiem, które dziś u mnie pięknie świeci (tylko jeszcze ta temperatura... ;) )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...