środa, 13 marca 2013

Króliczki dojechały :)

Dzisiaj dotarła do mnie paczka od Króliczej Mamy z moim wielkanocnym zamówieniem, oto one :)


będą podarunkiem od Wielkanocnego Zajączka dla dzieciaczków z mojej rodzinki :)

Króliczki są cudne, zawieszki serducha dodają im uroku, ale gdzie spakować czekoladowe jajeczka?
A może tutaj?


Pudełko w kształcie serca (tak samo jak królicza zawieszka), wykonane w kolorach króliczka dla Kai i Kornelii


W pudełku umieściłam serduszkowe zawieszki, ale już wkrótce ukryję tam czekoladowe jajeczka :)


Delikatnie ozdobione, z wiosennymi ale nie z wielkanocnymi akcentami. Dzięki czemu pudełko staje się uniwersalne - gdy jajeczka znikną w brzuszkach naszych Milusińskich pudełeczko może posłużyć np. do przechowywania kolorowych gumeczek i spineczek :)

Pudełko powstało z papieru wizytówkowego, na które nakleiłam drugie, mniejsze serce - wcześniej wytłoczone folderem do embossingu i delikatnie potuszowane.
Większego motylka wycięłam wykrojnikiem z filcu, dodałam kilka zielonych gałązek z listkami i różyczki własnej produkcji



To dopiero pierwsze pudełeczko, jeszcze trzy przede mną, efekty mojej pracy zobaczycie już wkrótce :)

Pudełko zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Pola - Przywołujemy wiosnę...

Dzięki Waszym kolorowym i radosnym pracom wiosna już czai się tuż za rogiem :)


6 komentarzy:

  1. Kroliczki - slodziaki, pudeleczka - cudowne dopełnienie wielkanocnej niespodzianki a pomysł z uniwersalnym pudełkiem sprawi,że uśmiech na twarzy zagosci na dłuuużej :) moja Nelka do pudełka włoży swoją pierwszą spinkę...kolejne też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś zadowolona ;-) Pudełeczka na jajeczka cudowne;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i takie delikatne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne:)
    Pozdrawiam cieplutko, Selennea, DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnego Pola i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...