czwartek, 14 marca 2013

Dla moich kochanych siostrzeńców :)

Nie tak dawno mój siostrzeniec i chrześniak - Mati, obchodził swe dziewiąte urodziny


Przygotowałam dla niego karteczkę ze zdjęciem, w męskich kolorkach - bo przecież dziewięciolatek to już mały mężczyzna ;) , z jednym kwiatuszkiem od ukochanej cioci ;)


W środku życzenia od serca i mały dodatek na wymarzoną deskę snowboardową...


Drewniana cyferka, pokryta tuszem i pudrem do embossingu, delikatnie ozdobiona błękitnym guzikiem i zawieszką metalową . Rower znalazł się tu nieprzypadkowo, bowiem Jubilat zimą szaleje na desce, a latem na rowerze :)




Kartka wywołała szczery uśmiech na twarzy Mateusza, a tym samym i na mojej :)))


Za kilka dni swoje święto obchodzić będzie moja mała siostrzenica, Kornelia (siostra Matiego), swoje pierwsze imieninki

Karteczka już gotowa i prezentuje się tak


Ta sama forma, ale typowo dziewczęce dodatki i kolorki - zaczerpnięte z pokoiku małej Kornelki

Wiosenne motylki i kwiatki z kursu Klaudii - na niezapominajki
Konik oczywiście ze Scrapińca - pokryty tuszem, pudrem do embossingu i powtórnie wytuszowane kontury



W środku życzenia idealne na pierwsze święto dla Nelki :)


Mam nadzieję, że na widok karteczki Kornelka uśmiechnie się równie pięknie jak do tatusiowego obiektywu ;)))

1 komentarz:

  1. Już nie mogę się doczekać kiedy ta słodziutka karteczka zajmie miejsce na półce w pokoiku Kornelci ;) kartki ze zdjeciem stanowią swojego rodzaju portrety i są dekoracją a także dopełnieniem pokoików moich Szkrabów :) dzięki Cioteczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...