czwartek, 25 kwietnia 2013

Wyniki CANDY :)

Witajcie Kochani i na samym wstępie przepraszam,że tak długo kazałam Wam czekać, ale sama jestem sobie winna... Prosiłam Was o kreatywne, nieszablonowe wpisy i je dostałam. A nawet więcej - ilość i jakość wpisów powaliła mnie z nóg! Obłędne komentarze, co jeden to lepszy - i kogo nagrodzić za kreatywność - najchętniej wszystkich, ale to przekracza moje możliwości :(
Oprócz dwóch głównych nagród postanowiłam przyznać 5 pocieszajek, ale i tu pojawił się problem z wyborem :(  Ostateczną decyzję podjęłam wspólnie z moją rodzinką, a nagrodzonych wyłoniło demokratyczne głosowanie :)

Zatem, nie przeciągam dłużej i oznajmiam, że Candy w drodze losowania wygrywa...




                    wygrywa emilia - Gratuluję!!!

Główną nagrodę za nieszablonowy wpis otrzymuje... Pająk :)

Pocieszajki otrzymują:
1. klamaja
2. Ainah.world
3. MALOWANY IMBRYCZEK
4. hubka38
5. Małgorzata Chrobak

Gratuluję wszystkim nagrodzonym! Dziękuję Wam wszystkim za tak liczny udział i za cudowne wpisy!!!
Liczę po cichu, że na kolejne Candy również przybędziecie :)

Na sam koniec mam jeszcze jedną pocieszajkę dla Misiówa i Spółka - za mądrość życiową, którą zawarła w swoim wpisie...

Wszystkich nagrodzonych proszę o kontakt mailowy pasje.iluszki@gmail.com

Miłego wieczoru Wam życzę :)

32 komentarze:

  1. Gratuluję wszystkim! Zazdroszczę wygranej :) Dziękuję Iluszko za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęściarom. :)
    Dziękuję za wspaniała zabawę. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim i serdecznie dziękuję za zabawę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Pająka i pozostałych:) Dziękuję za zabawę :) Już wysłałam maila ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę! Jestem w siódmym niebie! Nie wyobrażasz sobie jak się cieszę!
    O ile moje szanse wydawały się być duże, gdy wpisywałam się jako trzecia w kolejce, tak przy 106 wpisach, z czego co jeden to barwniejszy, kreatywniejszy - szanse te niknęły i naprawdę nie liczyłam na wygraną, co najwyżej po cichu na pocieszajkę, którą wczoraj zapowiedziałaś...
    Normalnie chyba oszaleję z radości!!!
    Dziękuję Ci baaaardzo mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze: gratuluję całej reszcie wygranych! Miło mi być w Waszym gronie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pająku, proszę o Twój adres, aby móc wysłać nagrodę :) pasje.iluszki@gmail.com

      Usuń
  8. Dziękuję za pocieszajkę - to dla mnie bardzo miła niespodzianka, która sprawiła mi wiele radości:) Gratuluję pozostałym zwycięzcom:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje !!!
    Iluszko ! Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczynom, do których szczęście tak pięknie się uśmiechnęło, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje za zabawe,gratuluje szczesciarom, i pozdrawiam serdecznie :) ps.mam nadzieje, ze nasz kontakt sie nie urwie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto możesz być spokojna :) Wyjątkowych ludzi się nie zapomina...

      Usuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni oraz tym pocieszonym - bardzo fajnie to sobie pomyślałaś i dziewczyny to na pewno docenią :) Bardzo dziękuję za zabawę i zapraszam na niezapowiedziane czerwcowe cukierki blogowo-urodzinowe u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale miło mi znaleźć się w gronie wyróżnionych :D i ku zdziwieniu , radości i niespodziewanego w gronie pocieszajkowców :* :D Gratuluję oczywiście i pozostałym dziewczynom :D A Tobie za fajna i kreatywna zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klamajo, proszę wyślij na maila swój adres, abym wiedziała dokąd wysłać pocieszajkę :) pasje.iluszki@gmail.com

      Usuń
  14. Gratuluje dziewczynom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po ciężkim dniu...taka niespodzianka...nawett nie wiesz ile dobrego zrobiłaś dla mnie...uśmiechu radości nie da się opisać i łez wzruszenia, które pojawiły się gdy..przeczytałam, że zostałam wyróżniona...nie spodziewałam się, post czytałam 3 razy...aby uwierzyć...
    Bardzo, bardzo dziękuję....tak..tą niespodzianką uśmiechnęłaś się i...zmieniłaś mój wieczór:) Dziękuję za wszystko.i gratuluję wszystkim zwyciężcom.:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkim obdarowanym !

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję dziewczynom..... i Tobie za taką szczodrość dla innych

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczne gratulacje - dla Wylosowanych i Wyróżnionych, oraz serdeczny żal - dla siebie (się nie udało:-( ) wyrażam:-) Dziękuję za podarowanie miłego czasu oczekiwania czyli za zabawę:-) I zapraszam do siebie na candy - dwie sztuki candy, każde z innej beczki, może któreś przypadnie Ci do gustu:-)
    strzepki-okruchy.blogpost.com
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytam, czytam i nie mogę uwierzyć - dziękuję za wyróżnienie:) Gratuluję zwyciężczyniom i wyróżnionym, ale także wszystkim innym uczestniczkom candy, bo Wasze wpisy też były ciekawe i oryginalne:)Ps. maila już wysłałam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla wygranych...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki za wspaniałą zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ONCE przyniósł mi szczęście ... to magiczna muzyka, polecam raz jeszcze i niezmiernie się cieszę...jejku nie mogę uwierzyć, że szczęście się uśmiechnęło i do mnie ;)
    Bardzo dziękuję ... BARDZO!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję raz jeszcze :) Nagrody wyślę w poniedziałek, a pocieszajki dopiero po długim weekendzie majowym, tak więc proszę Was kochane o odrobinę cierpliwości... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla dziewczyn. Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...