poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kartki komunijne - tym razem dla dziewczynki

Nie tak dawno prezentowałam Wam kartki komunijne dla chłopców. Najwyższy czas na pamiątki dla dziewczynek :)


Podobną pokazywałam w ostatnim poście - Pamiątka Bierzmowania, jednak w innych kolorkach. Komunijną w całości wykonałam z papierów Crafty Moly i muszę przyznać - są genialne!
Krzyż - tekturkę wytuszowałam białym tuszem i potraktowałam embossingiem na gorąco. Hostia to naklejka - stickers.


Dekoracyjny pasek powstał ze ścinka papieru, papierowej koronki z wykrojnika i ozdobnej taśmy - całość delikatnie wytuszowałam


Również druga kartka w całości powstała z papierków Crafty Moly


Uwielbiam ten format kartki - już sam w sobie jest bardzo elegancki i nie wymaga zbyt wielu dodatków


Tekturowa ramka z idealnie dobranym stemplem pochodzi z Crafty Moly. Całość dopełniają magnoliowe kwiatki, kilka perełek i delikatna wstążeczka :)

Pozdrawiam Was cieplutko i gorąco witam nowych Obserwujących - dziękuję Wam za to, że jesteście :)

15 komentarzy:

  1. Cudo! Uwielbiam Twoje prace. Są delikatne i eleganckie, wyraziste... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia jaką radość sprawiłaś mi swoim wpisem... Zaraz odfrunę ;) Dziękuję!!!

      Usuń
  2. Przepiękne prace :) Pierwsza ma śliczny krzyż a ta taśma przecudna! Druga genialna! Istotnie bardzo elegancka - wspaniała ramka! :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzyż to tekturka, pochodzi z TricksArt - dziękuję za cudowne słowa :)

      Usuń
  3. Delikatność, elegancja, piękności...bardzo mi się podoba ta koronka w karteczce nr. 1 i te kwiatuszki. Nic nie poradzę, że uwielbiam takie perełki..śliczne..Po prostu piękne. Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity charakter te karteczki mają :) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, delikatne i niesamowicie eleganckie, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki. :) Próbowałam wybrać, która jest ładniejsza, ale obie mają swój urok. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uuuuuuu, pracowicie tu u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo, i choć zmęczona brakiem snu to jednak przeszczęśliwa :))))

      Usuń
  8. Nie pozostaje mi nic innego jak dołączyć się do zachwytów> Przepiękna. Twoje prace mają klimat i charakter. Jak Ty to robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te cudowne słowa, a moje kartki powstają dzięki Wam - dziękuję że jesteście :)

      Usuń
  9. Kartki powstawały bardzo późną porą, grubo po północy, ale dla takich słów warto poświęcić nockę ;)
    Dziękuję, że jesteście, zaglądacie do mnie i pozostawiacie tak cudowne wpisy - dzięki Wam wiem, że to co robię ma sens - DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza jest śliczna...a ten krzyż .... super zestawienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...