piątek, 12 kwietnia 2013

Spotkał mnie zaszczyt...

Spotkał mnie zaszczyt, którego nie spodziewałam się i zdecydowanie nie zasłużyłam... Zostałam doceniona przez cudną osóbkę o Wielkim Sercu - przez Basię, (zapraszam na jej bloga http://basiapawlak.blogspot.com/ ), od której otrzymałam wyjątkowe wyróżnienie...


Zasady wyróżnienia są następujące:

"Nominacja Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Oto pytania, na które ja odpowiadam:

1. Warzywa czy owoce?
OWOCE!!!

2. Pies czy kot?
PIES :)

3. Słone czy słodkie?
SŁODKIE :(

4. Ulubione miejsce do myślenia?
my CRAFT ROOM :)))

5. Ulubiony sport?
dwa ulubione - BIEGANIE i JAZDA ROWEREM

6. Ulubiona potrawa?
NALEŚNIKI na słodko jaki i pikantne

7. Miasto czy wieś?
WIEŚ!!!

8. Zima czy lato?
UPALNE LATO ;)

9. Telewizja czy radio?
RADIO Z DOBRĄ MUZYKĄ...

10. Mieszkanie nowoczesne czy w starociach?
W STAROCIACH, a najlepiej góralska chatka - marzenie...

11. Piwo czy wino?
BIAŁE, SŁODKIE WINKO :)



A teraz pora na moje nominacje :)


I na pytanka do Nominowanych :)

1. Rozważna czy romantyczna?
2. Sen czy jawa?
3. Baśnie Andersena czy braci Grimm?
4. Poezja czy proza?
5. Wakacje all inclusive czy wypad pod namiot/do schroniska?
6. Książka czy film?
7. Teatr czy opera?
8. Białe święta czy święta z jajem?
9. Mieszkanie czy dom?
10. Paryż czy Wenecja?
11. Mail/sms czy własnoręcznie napisany list/kartka?





10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Króciutka, ja Ciebie podziwiam! Przy dwóch Szkrabach znajdujesz czas na blogowanie... Podziwiam!!! I dziękuję,że zajrzałaś również do mnie :) bo wiem jak bezcenny jest teraz Twój czas... Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję bardzo za wybranie mojego bloga. Jestem bardzo zaskoczona nominacją, bo to moje skromne początki blogowe.

    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu możesz być pewna, że zanim dodałam blog do nominowanych zastanawiałam się tysiące razy, rozważałam wszystkie za i przeciw, dlatego jestem pewna swej 11-stki w 100% :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo !!! Najpóźniej jutro odpowiem na pytania, bo dziś goście przeszkadzają. Mili goście, więc im wybaczę.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. oo, dziekuje bardzo :D jest mi niezmiernie milo:)
    milego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia oraz również dziękuję, pozwól, że na Twoje pyt odpowiem w komentarzu ponieważ z braku czasu nie będę nominować kolejnych blogów,
    1) Romantyczna
    2) Sen
    3) Jedno i drugie
    4) Proza
    5) All inclusive
    6) Film
    7) Teatr
    8) Jajo
    9) Dom
    10) Paryż
    11) mail chociaż odkąd sama robię kartki wolę wysyłać :D
    Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzę się mówiąc, że czuję się więcej niż wyróżniona i nie wiem jak za to dziękować...
    Blogowanie ma sens, gdy ktoś to czyta, jeszcze większy, gdy komentuje, a gdy wyróżnia to już w ogóle!
    DZIĘKUJĘ BARDZO !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz jeszcze dostrzegłam, że otwieram listę nominowanych na pierwszym miejscu - z wrażenia chyba nie usnę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wyróżnienia i dziękuję bardzo za podanie go dalej również do mnie :-) Przepraszam, że tak późno odp. ale dopiero dzisiaj wróciłam a tu taka niespodzianka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...