wtorek, 23 kwietnia 2013

Podziękowanie dla Revi-Art

Z głębi serca składam podziękowanie Revi-Art za wyróżnienie, które od niej otrzymałam...

The Versatile Blogger Award



Zasady tego wyróżnienia są następujące:

każdy nominowany Blogger powinien:
1. Podziękować Nominującemu blogowi u siebie na blogu
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu
3. Ujawnić siedem faktów dotyczących siebie
4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem zasługują na wyróżnienie.

7 faktów o mnie: 

1. Kocham górskie wędrówki z dużym plecakiem i ze śpiworem
2. W życiu najważniejsza jest dla mnie rodzina - dla niej jestem gotowa na wszystko
3. Nie wyobrażam sobie domu bez dużego psiaka - naszą Alis kocham całym sercem
4. Weekendowe,długie spacery po lesie z rodziną pozwalają mi naładować akumulatory na cały nadchodzący tydzień 
5. Kocham teatr i dobrą książkę opartą na faktach
6. Błysk w oku i uśmiech na twarzy drugiej osoby to najcudowniejsze podziękowanie jakie można otrzymać
7. Jestem szczęśliwa bo robię to co kocham :)

Blogi, które nominuję:



Jeszcze raz dziękuję i słonecznego dnia życzę :)

31 komentarzy:

  1. gratulacje i dziękuję za nominacje ;) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Składam ogromne gratulacje i jednocześnie dziękuję Ci Iluszko, że zechciałaś "do mnie" wpaść - słowa były niezwykle miłe. Ja też się ogromnie cieszę, że odkryłam Twoje miejsce i też sobie pozwolę zostać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję w pełni zasłużonego wyróżnienia:) Piękne prace tworzysz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iluszko czuję się onieśmielona tym, że ponownie wyróżniasz mnie wyróżnieniem, którym ktoś wyróżnił Ciebie - nie śmiałabym przyrównywać swoich prac do swoich...
    Jest mi bardzo, bardzo miło i już w ogóle nie wiem co powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyróżnienie przyznałam Tobie, przede wszystkim za to co zrobiłaś dla innej blogerki i jestem pewna, że wiesz o czym myślę... :) W dzisiejszych czasach BEZINTERESOWNOŚĆ to cecha na wyginięciu... A Twoje prace są genialne,uwielbiam do Ciebie zaglądać :)

      Usuń
    2. Dobro powraca z nawiązką - z dużą nawiązką...
      Bardzo Ci DZIĘKUJĘ za wszystko!

      Usuń
  5. Bardzo Wam dziękuję! Każde pozostawione słowo ma dla mnie ogromne znaczenie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci serdecznie za wyróżnienie ! :) Jest mi niezmiernie miło :) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dziękuję Ci za miłe wyróżnienie. Największym - dla mnie - są odwiedziny na ulubionych blogach i pozostawianie tam słów, co staram się robić też u Ciebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogromną przyjemnością zaglądam do Ciebie,uwielbiam Twój styl i Twoje fantastyczne prace :)

      Usuń
  8. dziękuję za wyróżnienie i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękujemy za wyróżnienie ... miło nam strasznie ale nie gniewaj się że się nie wciągnę dalej , bo ostatnio dużo tego było i już nie wiem co pisać ..... więc dla mnie wyróżnieniem jest to że zaglądacie dziewczynki na naszego bloga to budujące bardzo jest i nic więcej nie trzeba ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że nie gniewam się, a zaglądać do Was będę bo cudowne prace siostrzyczki tworzycie :)

      Usuń
    2. a i mnie stąd nie wygonisz .... też zaczynam Cię poznawać

      Usuń
  10. Bardzo bardzo dziękuję za wyróznienie :)
    Co prawda nie będę dalej nominować, ale z chęcią napiszę Ci 7 faktów o mnie :) pozwolisz, że tutaj w komentarzu :)

    1. Mam na imię Kasia, urodziłam się 1 listopada i jestem zodiakalnym skorpionem.
    2. Tworzeniem kartek zajmuję się od 2011 roku, po tym jak pracowałam w Warsztacie Terapii Zajęciowej i prowadziłam tam pracownię rekodzielniczo-plastyczną.
    3. Jestem wielkim łasuchem - najbardziej uwielbiam wszystko co czekoladowe!
    4. Mój ulubiony kolor to fioletowy, ale innymi też nie pogardzę :)
    5. Kocham morze, nawet to nasze zimne Bałtyckie!
    6. Chciałabym kiedyś wyjechać w ciepłe kraje, bo jeszcze nigdy nie byłam...
    7. Lubię szukać inspiracji na takich blogach jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, a ty Paseczkowa!! ja tez jestem z listopada :P i nazywam sie Kasia, i.....:D a do mnie to nie napiszesz piczko jedna :P

      Usuń
    2. Dziękuję, że zechciałaś napisać kilka szczegółów o sobie... Podobnie jak Ty jestem skorpionem, ale urodzonym 3 listopada, a ostatnie zdanie powoduje, że obrastam w piórka ;) Dziękuję!!!

      Usuń
    3. Frezjo,którego listopada urodziłaś się? A może również jesteś skorpionem ;)

      Usuń
  11. Dziękuję! Jest mi bardzo miło:) jak tylko znajdę chwilkę postaram się sprostać wszystkim wymaganiom:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dziekuje za wyroznienie :) i za pamiec :)
    dzisiaj pokazalam u mnie na blogu scrapki ktore dostalam od Ciebie, mam nadzieje, ze sie nie pogniewasz:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty! To dla mnie wielkie wyróżnienie i nie ukrywam,że czekam na prace z tymi wycinankami :)

      Usuń
  13. Dziekuje bardzo za wyroznienie i kazde odwiedziny i wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, kochana, ale zaszczyt mnie kopnął :)))
    Ale na poważnie ... dziękuję za wyróżnienie !
    To miłe, kiedy ktoś docenia naszą pracę ! Nasz świat, świat maniaczek handmadowych potrzebuje wsparcia, motywacji i inspiracji. Dobre słowo skrzydeł nam dodaje ... prawda ?
    Cieplutko Cię pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  15. There's definately a great deal to find out about this issue. I really like all of the points you made.

    Feel free to surf to my web page ... tusze

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję:) Na swoje usprawiedliwienie (co do braku odzewu i wypełnienia obiowiązków wyróżnionego) mam tylko i aż szesnastomiesięczną Asiulkę która wspina się gdzie się da i wymaga 24h monitoringu, że o pozostałej dwójce nie wspomnę.... Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję kochana za wyróżnienie! Odwiedziny na moim blogu i każdy przemiły komentarz dodaje mi chęci do pracy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromnie dziękuję za wyróżnienie! :* :) A jeszcze bardziej za to, że od czasu do czasu poświęcasz swój czas na odwiedziny mojego bloga i pozostawienie słówka pod postami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...