poniedziałek, 12 maja 2014

Ostatnia...

Witajcie po weekendzie! Mam nadzieję, że wypoczęliście, może również znaleźliście chwilę na scrapowanie... :) Ja znalazłam, ale o tym w kolejnym poście, a dziś ostatnia urodzinowa kartka dla Malwiny, moja ulubiona :) Zapraszam do oglądania...







Kartka wędruje na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów - wykreślanka ogrodnicza


Moje znalezione i wykorzystane słowa to zielony - kwiaty - napis

Dziękuję Wam za cudne komentarze pod ostatnim postem i udanego dnia Wam życzę!!!



17 komentarzy:

  1. Ładna kartka powstała dla Malwiny !!!
    Fajnie wkomponowałaś scrapki z manekinem.
    Powodzenia w wyzwaniu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O i ta karteczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki - kartka jest przepiękna - świetnie zestawione kolory i cudna kompozycja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNA, te tiulowe kwiatki są niezwykłe i dodają takiej lekkości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do weekendu to nie było scrapowania tylko niezła imprezka .... odstresowująca

      Usuń
  5. Prześliczna, trzymam kciuki za wyzwanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności Ilonko :) Fajne się ogląda te karteczki dla Malwiny :) Ta bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie zachwycająca,podziwiam Twoją lekkość i doskonały gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękności!
    genialnie połączyłaś kolorki!
    powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka świetne kwiatki i kolorki

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Coś czułam, że ulubiona będzie na deser :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskoczyłaś mnie ilością kartek dla jednej osoby i na te samą okazję. Każda ma swój urok, indywidualny wdzięk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka wspaniała, lekka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka cudowna kolorystyka! i te detale! piękna całość!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna :D pieknie dobrana kolorystyka a wykonanie jak zawsze mistrzowskie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka taka inna

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)
    Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...