czwartek, 8 maja 2014

Osiemnastki nadszedł czas!

Po dziecięcych karteczkach nadeszła pora na urodzinowe :) W miniony długi weekend mieliśmy wielką przyjemność bawić się na osiemnastych urodzinach mojej kuzynki Malwiny. Z tej okazji powstało kilka kartek, dziś dwie z nich...

Wczoraj była Deszczowa Piosenka, a dziś Balonik dla siostrzyczki - nic nie poradzę na to, ale nowe kolekcje GP skradły moje serce :)


Pierwsza z koniczynką na szczęście :)



Druga "niedbale" wytuszowana z różą




Ciekawa jestem czy macie swoją faworytkę ;) a jutro kolejna porcja osiemnastkowych kartek, oczywiście dla Malwiny :)

Pozdrawiam Was serdecznie!!!

15 komentarzy:

  1. Obie piękne :) Fajne kolorystyczne, lekkie, takie młodzieżowe a zarazem bardzo dziewczęce :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam swojej faworytki bo obie mi się bardzo podobają. Są delikatne, eleganckie i mają Twój styl.:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga bardziej mi się podoba:) ale to chyba za sprawa tego wykrojnika:) jakiej firmy jest ten wykrojnik o ile można zapytać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Idziesz jak burza, a ja nie nadążam oglądać Twoich pięknych prac. Ślicznie dziś inspirujesz. obie karteczki wyszły super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne obie, choć druga podoba mi sie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja też nie nadążam z oglądaniem Twoich prac, tworzysz w błyskawicznym tempie ;) Cudne obie prace, ale moją faworytką chyba jest ta druga.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki super papiery

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie świetne - fajnie się prezentuję te nidbałe wytuszowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaprosiłaś na fb, więc jestem. Nie będę zbyt długo, bo moja doba jest zbyt krótka, - praca czeka:)
    Iluszko piękne kartki tworzysz. Zachwycam się nimi nieustannie- chociaż nie zawsze mam czas na komentowanie. Ale pamiętaj- masz we mnie cichego admiratora twojej twórczości:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie mogę się zdecydować - niby podobne, a jednak inne. Chyba ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne - "niedbałe" tuszowania bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się pierwsza bardzo, bardzo podoba :) Ale obie świetne i ciekawie skonstruowane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...