środa, 26 czerwca 2013

Nietypowe zamówienie...

Jakiś czas temu otrzymałam nietypowe zamówienie... Myślałam, że nietypowe bo to pierwsze jakie w tym stylu otrzymałam, ale jak się później okazało - gdy zaczęłam przeglądać internet w poszukiwaniu inspiracji - takich kartek nie ma...
Pewnie zastanawiacie się co to za zamówienie... Już Wam mówię - otrzymałam zamówienie na kartkę ślubną, która leci za ocean na ślub dwóch młodych mężczyzn.
W poszukiwaniu inspiracji na kartkę ślubną dla pary homoseksualnej poświęciłam kilka godzin. Nie znalazłam nic co pasowałoby do danej chwili. Gdyby to był ślub dwóch kobiet to koronki, kwiatki, tiule pasują jak najbardziej, ale dla młodych mężczyzn nie miałam pomysłu. Podczas przeglądania stron w necie wyczytałam, że oficjalną flagą społeczności homoseksualnej jest flaga w poziome pasy w kolorach tęczy, więc w tym kierunku postanowiłam podążać.
Wykonałam patchwork w kolorach tęczy, na którym chciałam umieścić czarno-białe zdjęcie przyszłych małżonków, ale niestety Zamawiający nie dysponował żadną ciekawą fotką :(
Więc dalej szukałam w necie, aż trafiłam na stronkę z artystycznymi zdjęciami przedstawiającymi romantyczne ujęcia par homoseksualnych. I tak powstała ta oto kartka...



Zdjęcia pomniejszyłam, wydrukowałam na papierze fotograficznym i wytuszowałam brzegi, po czym tak przygotowane nakleiłam na papier bazowy aby uzyskać jasną ramkę. Zdjęcia umocowałam na kartce za pomocą kosteczek 3D











Jeszcze kilka dodatków - wytuszowany napis-tekturka LOVE, serce z datą ślubu i inicjałami narzeczonych, kilka perełek w płynie i gotowe.
Mam nadzieję, że kartka wywoła łzy wzruszenia u przyszłych Nowożeńców...

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

1.stempell&kartoon







28 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie widziałam jej w realu ... Może i zamówienie jest nietypowe ale efekt pracy zachwyca ;) a ty każdą swoją pracą udowadniasz, że jestes najlepsza :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś, kartka bardzo wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielki szacun, wspaniale wybrałaś zdjęcia ib tym samym wybrnęłaś z sytuacji.Bardzo nietypowe zamówienie i bardzo nietypowa kartka.Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba bym sobie nie poradziła, Tobie poszło super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sobie poradziłaś. Takie nietypowe zamówienie to mega wyzwanie. Jestem pod wrażeniem jak profesjonalnie podeszłaś do tematu i ile zadałaś sobie trudu, by uzyskać święty efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna robota!!! Widać - nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych. Poradzisz sobie z każdym wyzwaniem i tak trzymać !!!
    Anulka

    OdpowiedzUsuń
  7. trudne zamówienie ale rewelacyjnie sobie z nim poradziłaś .

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie zamówienie nietypowe
    ale kartka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt rewelacyjny .... cudnei wyszła pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny efekt, gratuluję pomysłu !

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę, rzeczywiście mega nietypowo :) ale rewelacyjnie sobie z tym poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wybrnęłaś-pięknie pokazana inna miłość:) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie nietypowe zlecenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł a zamówienie faktycznie nietypowe:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie zamówionko szczególne :D ale poradziłaś sobie naprawdę świetnie :D karteczka wygląda bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chylę czoła i mówię uczciwie, że ja bym się nie podjęła! Nie ze względów etycznych, o nie, ale z braku pomysłu własnie! Karteczka wyszła Ci cudnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie ujęłaś temat, elegancko i profesjonalnie! Kartka prosta i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Raju, Ilonko, już nie raz Ci pisałam, że jesteś niezwykłą osobą. To że wybrnęłaś z trudnego zamówienia i to że zrobiłaś kartkę w tak pięknym i gustownym stylu a jednocześnie delikatną, romantyczną i bez kwiatków i koronek! Szacun mój wielki dla Ciebie. Super! Pomijam już fakt super dokładności! Jak Ci się udało tak równiutko podocinać te kwadraciki? Mnie zawsze, jakbym się nie starała wychodzą krzywo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwadraciki docinam na macie samoregenerującej, przy linijce i nożykiem do tapet :)

      Usuń
  19. Jak zawsze podziwiam kreatywność i dbałość o każdy szczegół!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo,bardzo dziękuję Wam za tak liczne i niesamowicie motywujące wpisy! Przyznam, że post ten publikowałam z wielką tremą, bo kartka ta była dla mnie największym wyzwaniem, z jakim do tej pory miałam okazję się zmierzyć... Powiem nieskromnie, że końcowy efekt i mnie zaskoczył (pozytywnie) i jestem dumna z tej karteczki :)
    Jeszcze raz baaaardzo Wam dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna jesteś! Wyjątkowo wyważona, subtelna kartka. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka jest rewelacyjna, temat - bardzo trudny, nietypowy, wymagający niezwykłego wyczucia i wrażliwości. Przecierasz szlaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie spodziewałam się tak wielkiego i tak pozytywnego odzewu - dziękuję Wam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł i cudne połączenie kolorów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu S&K.

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za udział w candy , powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...