poniedziałek, 17 czerwca 2013

80 urodziny i 25 rocznica ślubu

Na Digi Scrap znalazłam ciekawą mapkę. Mapka wygląda tak - urocza prawda :)

                      
 Mimo, że wyzwanie już zakończone to jednak postanowiłam wykonać kartkę według tej mapki. 
Moja interpretacja...

           




Przepraszam za jakość zdjęć, ale wykonane zostały tuż przed burzą...
Kartka powstała z Galeriowych Papierków, z dodatkiem materiałowej miętowej koronki, kilku tekturowych serduszek  z TricksArt,  metalowej zawieszki ze Świata Pasji, oczywiście postarzacz do papieru, tuszowania i moje ukochane perełki w płynie :)

Druga kartka na dziś została wykonana pod dyktando Teo na Diabelskim Młynie, a powędrowała do uroczej pary, która obchodziła piękny jubileusz - 25 rocznicę ślubu...






Kartkę jubileuszową zgłaszam na wyzwanie Piątek13 - wyzwanie nr 2 - na szaro


Udanego poniedziałku Wam życzę, słoneczko ma nam przygrzewać, więc humorki też powinny być :)

12 komentarzy:

  1. Świetne kartki! Obie mają cudne kolory, świetnie je łączysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne
    a tak według mapki przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta kartka fioletowa, moja ulubiona,a ta według mapki taka ciepła i serdeczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta kartka fioletowa, moja ulubiona,a ta według mapki taka ciepła i serdeczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki:) Życzę powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. leż śliczności tworzysz!Taka precyzja i dokładność-poza moim zasięgiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza kartka jak skóra zdjęta z mapki hihi :) super Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Babcia Lucja dostanie piekna karteczke a zaslubieni urocza. Przepraszam za brak polskich znakow.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego i dwieście lat babci Łucji ;) i gratuluję wytrwałości w miłości Ewie i Waldemardowi :) Tylko prace wykonane własnoręcznie podarowane drugiej osobie mogą przynieść tyle radości ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka do fajnej mapki :) podoba mi sie Twoje zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, pięknie dobrane kolory, mapka faktycznie urocza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za zgłoszenie w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...