niedziela, 26 lipca 2015

Górska sielanka...

Pracownia Rękodzieła SZOK zaprasza na prawdziwie wakacyjne wyzwanie - 
Należy wykonać pracę z motywami górskimi bądź góralskimi.


Moja kartka powstała z fantastycznych papierów od naszego sponsora, którym jest... 
A papiery to Holy Mountains
które idealnie wpisują się w tematykę najnowszego wyzwania :)






Napis nie jest tu przypadkowy.
Kocham góry ponad wszystko, 
tam  "rosną skrzydła u ramion, czas się w wieczność przemienia..."
W moich ukochanych górach jestem najszczęśliwsza i wolna jak... motyl!!!
więc nie mogło ich zabraknąć na kartce - 
jeden z nich przysiadł na drewnianej klamerce Eko-Deco :)


Kropki emaliowane DP Craft świetnie uzupełniają kompozycję - 
jak wisienki na torcie ;)



Szczegóły wyzwania oraz inspiracje dziewczyn DT 
znajdziecie na blogu PR SZOK, gdzie serdecznie Was zapraszam
i oczywiście do udziału w zabawie :)





A moja kartka wędruje do MFT Stamps challenge MFTWSC#238

wykorzystałam wykrojniki:
- Die namics - stitched fishtail flags STAX
- Die namics - stitched traditional tags STAX
- Die namics - cross-stitch circle STAX






Pięknej niedzieli Wam życzę :)


23 komentarze:

  1. Pięknie! faktycznie sielankowo :) radośnie i kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna! Szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! This is gorgeous! I am in awe of how you so effortlessly combined so many patterns and textures!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Wzbudziłaś we mnie tęsknotę za górami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszłą pięknie! I bardzo góralsko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie zagospodarowałaś te papiery :) radośnie i folkowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca. Kwiaty z góralskiej chusty i "drewniane" papiery stworzyły fantastyczny klimat.
    Trzymam kciuki za wyzwania !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden papier w deseczki, drugi w kwiatki, do tego motylki i mam skojarzenie z ogródkiem i latem. Piękna i niebanalna karteczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna! Nie mogę się napatrzeć na to połączenie kolorystyczne, jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ach, cudeńko :D bardzo klimatyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny klimat i cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja Cie! kocham ten album, nie dość że jak zwykle u Ciebie jest perfekcyjnie wykonany i skomponowany to kolory są po prostu mega mega mega! superancki!

    OdpowiedzUsuń
  13. tfu, nie wiem skąd mi się wziął album :D kocham te kartkę! przejęzyczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mocne kolorki, piękna kartka, przyciąga wzrok (tez myślałam na początku, że to album;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna kompozycja, świetnie się na nią patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj kuszą mnie te papiery od jakiegoś czasu, spod Twoich rąk Ilonko kuszą jeszcze bardziej!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...