piątek, 3 lipca 2015

Ślubnie... i wyzwanie u Panny Totti :)

Witajcie w kolejny piękny, wakacyjny dzień :)
Dziś wpadam tu na małą chwilkę, 
aby zaprosić Was na nowe wyzwanie w Zakątku Panny Totti...

Tym razem w Waszych pracach muszą pojawić się:

1. metalowy element
2. papier
3. mgiełka
4. stempel
5. motyl
6. klej
7. nożyczki

Oczywiście możecie dodać coś od siebie :)

I moja ślubna karteczka...


Wykorzystałam papiery Lemoncraft - Dom Róż


Papierowe róże spryskałam perłową mgiełką i dodałam metalowe listka.
Wykrojnikowe motyle delikatnie wytuszowałam.



Obowiązkowy stempel to moja ulubiona koronka Lemonade - uwielbiam ten wzór :)
A kompozycję dopełnia bawełniana koronka i róże na tiulu.



Pozostałe prace - inspiracje uzdolnionych dziewczyn,
możecie obejrzeć na blogu Panny Totti, gdzie gorąco Was zapraszam 
i już czekamy na Wasze dzieła :)

A tymczasem udanego wakacyjnego weekendu Wam życzę!!!
I sobie również ;)

17 komentarzy:

  1. Bardzo bogate i piękne tło :-))) Śliczna kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowo :) lekko :) zachwycająco :)) cudnie jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowan! a ja mam ten wykrojnik motylki i nie wiedzialm jak go wykorzystać. super pomysł. zgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna. Delikatna i urocza :) bardzo fajne te motylki. Nie widziałam ich jeszcze u nikogo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna, romantyczna karteczka <3 tyle się na niej dzieje a jest taka spójna... bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! I ten motyw z motylami ;) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna w każdym calu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jaka piękna! Przypomniałaś mi o zapomnianym stempelku, który bardzo lubię. Elegancja w każdym calu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna :D kapitalnie wyglądają te motylki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Wspaniała kartka! A ten border z motyli jest oszałamiający! Te koronki, kwiaty i papiery łączą się w niesamowitą całość! :)

    A u mnie na blogu urodzinowe Candy, zapraszam!
    http://scrapina-handmade.blogspot.com/2015/07/podwojne-urodziny-u-scrapiny-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i bardzo bardzo elegancka kompozycja udekorowana rewelacyjnymi tiulowymi różami doskonale podkreśla szyk i śliczny fason kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna, delikatna w cudne kolorystyce. A motylki dodają jej lekkości. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest genialna! przepiękna koronka, urzekła mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie zrealizowane wymagania!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...