sobota, 15 sierpnia 2015

Anniversary...

Długo mnie tu nie było... Tak, tak - urlop :)
Ale w końcu wracam do Was, do biurka i do blogowania...
Potwornie się za Wami stęskniłam!

W moim pierwszym, powakacyjnym poście 
zapraszam Was na aktualnie trwające wyzwanie na blogu Card Mania.
W tym miesiącu świętujemy 3 urodziny Card Manii, 
dlatego temat wyzwania to Anniversary

Jako inspirację przygotowałam kartkę gratulacyjną 
z okazji 30 rocznicy ślubu...


W roli głównej mój ulubiony Weekend/Saturday - uwielbiam ten papier :)


Z dodatkiem kolekcji Sodalicious i odrobiną kraftowego papieru


Rower - tandem nie znalazł się tu przypadkiem, 
ma on szczególne znaczenie dla Jubilatów...


Kompozycję uzupełniają kwiaty Primy i emaliowane serduszko DP Craft



Pojawiła się również delikatna falbanka, 
która świetnie współgra z nowoczesnym tagiem.




To chyba jedna z moich ulubionych kartek...


Jeszcze raz zapraszam Was na jubileuszowe wyzwanie na blogu Card Mania,
a ja pędzę na Wasze blogi :)

Udanego weekendu Kochani!!!


16 komentarzy:

  1. Jak fajnie że jesteś :) stesknilam się :) a kartka super :) pieknie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, świetne, energetyczne kolory i te warstwy! Mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka urocza! Ten rowerek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weracasz, wracasz i bardzi dobrze, bo tesknilismy, a przynajmniej ja tesknilam za Twoimi wyjatkowymi, ciekawymi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sie cieszę, że wróciłaś, że już jesteś.Mam nadzieję, że oodładowałaś akumlatorki i znów bedziesz nas kusić swoimi pięknymi pracami.Witaj:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze wiesz, co zrobić z papierami, jakie by one nie były, zawsze stworzysz ciekawe cudeńko. Cierpliwie czekałyśmy, bo wiemy, że to sezon urlopowy, a teraz do pracy i pokazywania, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też się za Tobą stęskniłam :D a kartka jak zawsze rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że już jesteś! ;) Piękna i delikatna kartka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest fantastyczna, cudownie lekka! kocham Twoje kartki po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  10. miło że wracasz , mam nadzieję ze wypoczęłaś i będziesz znów zadziwiać ... Fajny klimacik stworzyłaś ...widać że wakacyjny

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię się że to jedna z Twoich ulubionych, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, bogata i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. urocza karteczka w ślicznych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna jest przestrzeń tej kartki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...