wtorek, 31 marca 2015

Zaproszenia komunijne

Sezon zaproszeń komunijnych trwa już od grudnia,
ale dopiero dziś mogę Wam pokazać tegoroczne wzory.
Część z nich wzorowana na ubiegłorocznych,
część zupełnie nowa - zapraszam do oglądania :)

Wzór z minionego sezonu, klejony dopóki zapas papieru pozwolił na to ;)


i wzorowane na powyższym - również UHK Gallery, ale kolekcja Mushrooms


i z dodatkiem washi tape


nowe - z ażurowym kielichem od Aśki - polecam, tekturki są obłędne :)


i kielich z bluszczem



Z hostią od Craft Passion - fantastyczny wykrojnik, szczerze polecam!


i z kielichem i hostią - oczywiście Craft Passion :)


w kilku wersjach kolorystycznych...






Wykorzystałam przede wszystkim papiery UHK GalleryStudio 75 i Magiczna Kartka
- wszystkie dostępne w Skarbnicy Pomysłów :)


Pięknego dnia Wam życzę, a ja uciekam do biurka...

12 komentarzy:

  1. Piękne! wszystkie co do jednej sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są Twoje zaproszenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zaproszenia, delikatne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zaproszenia , to ostatnie jakoś najbardziej mi przypadło do gustu , tekturki Asi są cudowne a hostia niesamowita bardzo dobry zakup i świetny pomysł z oprawą w złotym

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, najbardziej mi się to z hostią podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, eleganckie, przemyślane i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I która wersja najładniejsza?! Dajesz za duży wybór pięknych zaproszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie potrafię wybrać najpiękniejszej, wszystkie są niesamowite, przemyślane, dopracowane i...zapierające dech w piersiach!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaniemówiłam z wrażenia - ile tu zaproszeń, wzorów, pomysłów... Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne! ;) Wszystkie mi się niesamowicie podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka masa wzorów zaproszeń. Każde inne o każde piękne. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...