poniedziałek, 23 marca 2015

18 mieć lat... i wyzwanie siedmioskładnikowe :)

Dłuuugo mnie tu nie było - ani tu, ani na Waszych blogach...
Zaległości całe mnóstwo :(
Niestety (bądź stety) czasem musimy zatrzymać się
i przewartościować swoje życie...

Ale już jestem :) 
Prac do pokazania całe mnóstwo
i jeszcze więcej do obejrzenia na Waszych blogach - 
już się nie mogę doczekać :)


A dziś kartka z okazji 18 urodzin Dominiki


W roli głównej Paris, Paris - UHK Gallery, z dodatkiem tuszu,
brokatu, kryształków i farby akrylowej


Kwiatek z firankowych ścinek, a obłędne baletki od Nowalinki - dziękuję :)


Kwiatek wytuszowany, popaćkany farbą akrylową i odrobiną brokatu






Dzisiejszą kartką zapraszam Was do nowej zabawy
na blogu Panny Totti Raz dwa trzy kartkę przecinasz Ty -
Wyzwanie Siedmioskładnikowe - szczegóły znajdziecie TUTAJ :)

Agnieszce dziękuję za zaproszenie, wielkie to dla mnie wyróżnienie
i niesamowitą frajdę miałam tworząc pracę z siedmiu składników :)

- papier ten ten
- coś do cięcia - gilotyna DP Craft
- wykrojnik
- kryształki
- farba akrylowa


Wykorzystane przeze mnie produkty pochodzą ze Skarbnicy Pomysłów


Udanego wieczoru Kochani :)

13 komentarzy:

  1. No wreszcie kobieto, nie mogłam się doczekać nowości :) takich "innych" kartek musisz mnie koniecznie nauczyć:), jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Te warstwy, kwiatek i baletki - szałowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu jesteś, w końcu....czekałam. No powiem Ci, że wspaniała ta Twoja nowość..Takie te kartki Twoje są wyjątkowe. A baletki...WSPANIAŁE!:)fAJNIE, Że już jesteś. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Cię znów "widzieć" ;)) Kartka jak zwykle piękna, odważne połaczenie kolorów jak na dziewczęcą kartkę ale koniec końców prezentuje sie wspaniale. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że już jesteś :)
    Kartka piękna- jak zawsze zresztą ;)
    A baletki bardzo ładne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka urzeka kompozycją i ciekawym doborem kolorystycznym, a balerinki są wspaniałym dopełnieniem całości. Jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baletki od zawsze kojarzą mi się z pastelowym różem, bielą i kremem a tu WOW, zupełnie coś innego!
    Brawo!
    pozdrawiam
    MZ

    P.S. gdzie kupić takie baletki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że już mogę podglądać Twoje prace, wszystkie są cudne i perfekcyjne. Osiemnastkowa karteczka również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli trzeba, to zatrzymuj się ile trzeba, ale wracaj do nas, bo na prawdę przyjemnie jest podglądać twoje dzieła :) Karteczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna kartelucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka a te baletki w pięknej kolorystycznej oprawie są super dodatkiem. Od razu wiadomo dla kogo jest ta kartka przeznaczona. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest cudowania - podoba mi się zdecydowana kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...