czwartek, 2 kwietnia 2015

CMC#67 Flowers - DT Card Mania

Wczoraj, na blogu Card Mania ruszyło nowe wyzwanie,
a jego temat jest bardzo na czasie i lubiany chyba przez wszystkich scraperów - KWIATY :)

Moja inspiracja to kartka wielkanocna w nieco większym formacie, A5



W całości wykonana z papierów Studio 75, z tekturką TricksArt i wykrojnikiem Craft Passion :)





A na zwycięzców jak zawsze czekają fantastyczne nagrody :)

Tym razem aż od pięciu sponsorów:


Jest o co walczyć, a przede wszystkim dobrze się bawcie tworząc swoje kwiatowe prace :)

Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ




12 komentarzy:

  1. Przecudna! Pięknie połączyłaś ze sobą te kwiaty, a całość prezentuje się obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje kartki! są takie inne, takie lekkie i takie... pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wyglądają te jajuszka wplecione między kwiaty ;) Śliczna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, która ze względu na format, mogłaby być doskonałą dekoracją świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty to mój ulubiony motyw ;-) A Twoje wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna karteczka , jak zwykle bardzo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna kwiatowa inspiracja :) wiosna w rozkwicie!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wszystkich ;D kwiaty to ja lubię tylko u innych ;D
    kartka jest prześliczna, lekka i w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też sie podoba, kompozycja kwiatowa śliczna, ja zawsze mam z tym problem, i raz wyjdzie, a raz nie. Może wyzwanie to dobra okazja, żeby "powalczyć" z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zjawiskowa!
    Tło z surowych desek idealnie pasuje do Twojej wiosennej kompozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycałam się już na FB, ale nie da się przejść obojętnie obok tej kartki! Połączenie desek z kwiatami i jajkami jest obłędne! Całość wygląda fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...