piątek, 1 marca 2013

Karteczki na szybko

Pracowity za mną dzień... Dostałam zamówienie do wykonania dwóch karteczek z okazji narodzin i jednej z okazji Chrztu Świętego. Na ich wykonanie miałam kilka godzin... Uwijałam się najszybciej jak mogłam, ale sami dobrze wiecie, że pośpiech to wróg numer 1 :(
Efekty mojej ekspresowej pracy poniżej...


Pamiątka Chrztu Świętego


karteczka sztalugowa - bardzo lubię tę formę, wykonana z Galeriowych Papierów, brzegi postarzone, serducha wytuszowane, tekturka ze Skrapińca - pokryłam ją tuszem i pudrem do embossingu na gorąco





Cudna róża i kilka detali...



wnętrze karteczki




Z okazji narodzin - dla dziewczynek


Kartki z gratulacjami z okazji narodzin dziewczynek postanowiłam zrobić z papieru, w którym zakochałam się po uszy ;) - VINTAGE MEMORIES - Studio75. Choć to nie jest typowa paleta barw na tę okazję to jednak nadaje się znakomicie. Sami zobaczcie :)

Dla Ani







Kucyk wytuszowany bezbarwnym tuszem, pokryty perłowym pudrem do embossingu i powtórnie wytuszowane kontury delikatnym różem


wnętrze karteczki delikatnie ozdobione, posiada kieszonkę,


w której ukrywa się tag z imieniem Maleństwa









Dla Niny









Obie wykonane z tych samych papierów, w tym samym stylu, a jednak inne...

2 komentarze:

  1. Miałam przyjemność "dotknąć" spojrzeniem niektórych twoich karteczek w realu-już sam pomysł na wykonanie kartki mile zaskakuje do tego mistrzowska praca,dbałość o każdy szczegół, perfekcyjna umiejętność łączenia odpowiednich elementów sprawia,że za każdym razem osoba obdarowana takim "papierowym dziełem" czuje się po prostu wyjątkowo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego pośpiechu w tych kartkach nie widać, a jeśli był to pewnie przyćmił go fakt, że kartki wykonujesz z pasją, co widać m.in. w tym, że są oryginalne - "Twoje" charakterem. Chodzi mi głównie o to, że często kartki robione z wykorzystaniem wykrojników, są takie "szablonowe", zaś Twoje nie i bardzo mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...