wtorek, 26 marca 2013

Wielkanocne torby z zajączkami

Wczoraj wykonałam serduszkowe pudełeczka na wielkanocne jajeczka dla dziewczynek, a dziś pora na chłopaków :)
Dla nich przygotowałam szare torby, na których umieściłam wielkanocne zajączki




Zajączki powstały z dwóch kółek i serca, ogonek pomponik, a nosek z kropelki akrylowej :)
Umieściłam je na serwetce z wykrojnika, do tego taśma washi i imię malucha (na jednej,na drugiej inicjały)


Torba w różu oczywiście dla dziewczynki,zrobiona na zamówienie "Wielkanocnego Zajączka" ;)


Torbę z zapakowanym upominkiem spięłam ozdobnymi ćwiekami dzięki czemu narożniki nie rozchodzą się, a zajączek nie pogubi jajeczek ;)


Zapraszam na CANDY, słodkości czekają na Was do 23 kwietnia :)

4 komentarze:

  1. Każde Wasze pozostawione słowo jest bezcenne - dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy tak niewiele by na twarzy dziecka zagościł uśmiech...cudaśne słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...