piątek, 18 września 2015

Fall in love...

Zakochać się w... jesieni!!!
A czemu nie? 
Jesień to chyba najmniej lubiana pora roku...
Opadające liście uświadamiają nam przemijający czas,
coraz krótsze i chłodniejsze dni często przygnębiają nas,
jednym słowem -  szaruga, smutna i deszczowa...

Ale jesień ma też drugie, zdecydowanie piękniejsze oblicze
i właśnie to chcemy Wam pokazać w najnowszym wyzwaniu PR SZOK,
szczegóły znajdziecie TUTAJ :)

A skoro mamy zakochać się w jesieni
to u mnie kartka na jesienny ślub :)


Wykonana z połączenia papierów Studio75 i Lemoncraft,
a w roli głównej fenomenalne tekturki od naszego sponsora,
którym jest... 


 

Na zwycięzcę czeka zestaw fantastycznych tekturek Asikaz_j,
a ja dodam od siebie, że już wielokrotnie miałam okazję pracować z tekturkami Aśki
i cenię je bardzo za ich delikatność, a zarazem świetną jakość wykonania,
za oryginalność i misterne wzornictwo.



Karteczka w komplecie z pudełkiem,


na którym również znalazła się tekturka Aśki - nie mogłam się im oprzeć :)


Gotowi, by zakochać się w jesieni?
Jestem pewna, że tak, a więc do dzieła Kochani,
z niecierpliwością czekamy na Wasze prace :)


http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-26-fall-in-love.html


20 komentarzy:

  1. Zakochani, a i owszem, ale ja chyba bardziej w Twojej kartce niż jesieni :) choć wolę szarości niż brązy, to ten komplecik bardzo mi sie podoba, niezwykle nastrojowy i deikatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takim kompletem to ja uwielbiam jesień ;) Przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. taką jesień mogłabym polubić :) kolory i kompozycja po prostu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to się zakochuję ale w Twoich kartkach! jak zwykle cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Asiu podziękowania należą się Tobie, za to co tworzysz... <3

      Usuń
  6. Przepiękny komplet! :) ale pozwolę sobie zauważyć, że mimo aury na zewnątrz, to patrząc na datę ślubu, jest to jeszcze ślub w lecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarzową jesień zaczynamy 23 września, ale klimatyczna już zawitała ;-)

      Usuń
  7. Cudowna tekturka w niezwykłej ślubnej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie lekka i romantyczna! ;) Naprawdę można się w niej zakochać. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, o tak, ja też się zakochuję, w jesieni i w Twojej pięknej kartce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna kartka
    połączenie drewienka, kraftu i pudrowego różu świetnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jaka delikatna i słodka! Faktycznie fajne te tekturki, ale chyba podobają mi się tak bardzo bo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory :) W takiej jesieni można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie bardzo lubię jesień. :)
    No chyba że jest bardzo dżdżysta i kolorowe liście zamiast cieszyć oczy i szeleścić pod butami przyklejają się do nich.
    Mam jednak nadzieję, ze w tym roku pogoda nas nie zawiedzie i będziemy podziwiali piękne kolory jesieni jak na Twoich cudnych karteczkach. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, to stare drewno w połączeniu z bladym różem wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...