wtorek, 7 października 2014

Październikowy lift...

Witajcie Kochani :) 
Moja dzisiejsza kartka powstała w ramach nowego wyzwania 
gdzie tym razem liftujemy pracę piaseizy.




Niesamowicie ciekawa i pomysłowa karteczka
z ruchomym tagiem :)

oryginał...



i moja wersja wykonana z najnowszych papierów Lemoncraft - uwielbiam je!!!



oczywiście tag jest ruchomy :)


darcia, tuszowania, bawełniana koronka i lemoncraftowe pomponiki...


Fantastyczne tekturki - małe serduszka jak i napis love
pochodzą z eko-deco





kompozycję kwiatową starałam się ułożyć tak, 
aby nie zasłaniała cudnego papieru,
a jedynie była kontynuacją i uzupełnieniem tego, 
co dzieje się na papierze.


 Czy mi się udało? Ocenę pozostawiam Wam :)


Mam nadzieję, że zachęciłam Was do udziału w zabawie...
Kartka nietypowa, ale dzięki temu frajda z tworzenia jeszcze większa ;)
Szczegóły znajdziecie TUTAJ

Tymczasem kartkę zgłaszam do 

"Dom Róż" znajdziecie na półkach Lemoncraft :)



oraz na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC - T jak tekturka



A na koniec zapraszam Was na zakupy z rabatem do eko-deco

W dniach 08-09.10.2014 obowiązuje 20% rabat
na wszystkie produkty z kategorii SCRAPBOOKING!!!

Kod rabatowy: SC20PAZ



Do zobaczenia u Was :)






21 komentarzy:

  1. Niesamowicie piękny lift. To jest przykład, gdzie to właśnie lift bardziej mi się podoba niż oryginał - REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie podobają się obie kartki :-) Twoj lift jest bardziej charakterny dzięki tym warstwom i przedarciom ;-))) Słodkie te bąbelki różowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż ja mogę powiedzieć ... jest przepiękna. :)
    I powiem za Mosią: bardziej podoba mi się Twoja praca od oryginału. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca. Wszystkie elementy cudnie ze sobą grają, na prawdę strasznie mi się podoba :D I te pomponiki na dole!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja powiem tak-obie piękne, ale Twoja bardziej mnie urzekła..i pomponiki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno Twoja jak i Izy kartka przecudne! chyba się tym razem także skuszę na lift! genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza! Kolory cudne i te serduszka dwa takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze powiedziawszy Twoj lift bardziej mi sie podoba od oryginalu :)) sliczne sa te papierki lemonowe :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te papiery, te kolorki, ta harmonia i ciekawa kompozycja... doooskonały lift!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooooo, ślicznie wyszła! ;) A papiery rzeczywiście piękne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż ja mogę napisać? :) Jest piękna po prostu. Super wykorzystane zakupy poznańskie ;-) Wszystko gra idealnie. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmmm, no cudny ten Twój lifcik :D a poza tym zabrakło mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ ja mam zaległości... a u Ciebie tyle piękności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, delikatnie, romantycznie!!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny lift :) Bardziej mnie zauroczył niż oryginał.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja wersja jest przecudna, Ilonko!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne!! Super, że jesteś z nami w Lemoncraft Fan Friday!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...