środa, 17 września 2014

OGROMNA PROŚBA O POMOC i kartka ślubna

Kochani zanim pojawi się u mnie ślubna karteczka to przychodzę do Was 
z OGROMNĄ PROŚBĄ O POMOC dla Fundacji Grey Animals...

TUTAJ możecie poczytać czym zajmuje się fundacja. W wielkim skrócie - jest to niewielka organizacja zajmująca się pomocą zwierzętom, w szczególności psom i koniom. Powstała w 2011r, w Byczynie, w północnej części woj. opolskiego.

A na czym polega nasza pomoc? 
Otóż to bardzo proste, nic nie kosztuje, wystarczą dosłownie dwie minuty!!!
Fundacja Grey Animals wystartowała w konkursie KrakVet
w ramach akcji "Pomoc dla schronisk".
Chodzi o zebranie jak największej liczby głosów na Fundację Grey Animals -
- nagroda do zdobycia to zapas karmy za około 15 tyś zł!

Pomóżmy zapewnić zwierzakom spokojną i najedzoną zimę...

A jak głosować?
To bardzo proste :) 
- wejdź na stronę www.krakvet.pl/forum
- zarejestruj się - zupełnie bezpłatnie (zaakceptuj regulamin, podaj nazwę użytkownika, hasło i mail)
- potwierdź link aktywacyjny,który przyjdzie na skrzynkę mailową
- wybierz dział Pomoc dla Schronisk i napisz dowolny post w temacie "Poznajmy się"-wystarczy kilka słów, np. Cześć, jestem Ilona, szczęśliwa właścicielka psiaka Alis
- i oddaj głos na Fundację Grey Animals :)
- potwierdź głos sms'em - jest bezpłatny i bezpieczny - regulamin gwarantuje, że w przyszłości nasza skrzynka nie będzie zarzucana śmieciowymi sms'ami :)

Głosować można od 16 do 30 września 2014,więc Kochani nie czekajcie do ostatniej chwili ;)

Jestem pewna, że nie zawiedziecie!
Większość z Was znam dość długo i wiem, że macie dobre i wielkie serca...

Dziękuję już teraz w imieniu własnym, fundacji i wszystkich zwierzaków :)

Będę wdzięczna jeśli to wołanie o pomoc udostępnicie również na swoich blogach i FB...



A teraz pora na kartkę ślubną...


Na bazie kraftowej połączyłam dwie kolekcje UHK Gallery - Monsieur i Naval Treaty


z dodatków znajdziecie tu perełki w płynie, odrobinę gesso, róże na tiulu i tekturki z Wycinanki








kartka w komplecie z pudełkiem




Komplet zgłaszam na wyzwanie scrappin-fantasies



Ze sklepu Skarbnica Pomysłów wykorzystałam:

gesso


Cudownego dnia Kochani :)







13 komentarzy:

  1. Iluszko, zarejestrowałam się ale żeby oddać głos to trzeba jeszcze zamieść choć jeden komentarz i potem jeszcze podać nr telefonu, na który będzie wysłany kod weryfikacyjny. I tu pytanie: czy to jest bezpłatny sms? i Czy potem nie będą mi na telefon przychodzić jakieś reklamy? pytam z ostrożności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karteczka piękna. Mogłam ja zobaczyć na FB. tu niestety nie widzę. :(

      Usuń
    2. Wiolu ja przed chwileczką oddałam swój głos,wystarczy napisać - cześć nazywam się Ilona - co do sms to zaraz sprawdzę i dam znać :) - dziękuję :)

      Usuń
  2. Kolory być może dość nietypowe jak na ślub, ale wyszło rewelacyjnie! ;) I głos oczywiście oddany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalne kolory jak na slub, ale całosc uklada sie w fenomenalną calosc. glos oddany.Pozdrawiam i rowniez zycze milego dnia...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ślubn Ci wyszedł! piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna z tymi kolorami. I pięknie warstwowa i z moimi ulubionymi tiulowymi rożami... Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle cudowna kartka i lecę na stronkę. W mojej rodzinie przewinęło się kilka piesków ze schoniska.

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ jest cudowna, strasznie podobają mi się jej warstwy i kolorystyka ! dzięki za udział w wyzwaniu scrappin ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękni! Kojarzy mi się ten niebieski z jeansami, a krem dodaje elegancji. Ślubnie ale nie za "sztwyniacko" :) Ostatnio moja koleżanka brała ślub to sesja zdj, i poprawiny przetańczyła w trampkach, ciekawie, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimat tej kartki jest nie do zapomnienia - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka - wspaniałe klimaty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...