piątek, 25 kwietnia 2014

Żyj kolorowo!!!

Żyj kolorowo!!! To przesłanie urodzinowej karteczki, którą otrzymała Alina z okazji swojej osiemnastki :)
Kartka wykonana na fantastycznych papierach Studio Tekturek, które jakiś czas temu wygrałam na blogu scrappin-fantasies... Połączyłam je z tym co lubię najbardziej w młodzieżowych pracach - z dżinsem!!!

Efekt poniżej :)



tekturki-literki z I-Kropki, do tego kilka naklejanych kryształków


z dżinsu wycięłam "18", kilka kółeczek i wykonałam ślimaczkowego kwiata


znalazły się również motyle symbolizujące wolność, którą nabywa każdy osiemnastolatek ;)





Kartkę zgłaszam na wyzwanie Scrapgang wyzwanie 68 Jubileusz


Dziękuję Wam za wszystkie życzenia imieninowe dla Kajki :) udanego weekendu życzę, oby pogoda nas rozpieszczała, a ja pędzę nadrobić zaległości na Waszych blogach :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo radosna dopracowane karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię jeans na Twoich karteczkach a kwiatuszek przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie jeansu i papierów od studia tekturek - REWELACYJNE! Całość robi naprawdę mega wrażenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszła :) a Twoje dzinsowe kwiaty są ekstra za kazdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest a te dodatki z dżinsu są super. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka wesoła i słoneczna :D i te jeansowe dodatki... cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna i naprawdę młodzieżowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kolorystyka - świetny pomysł z wycinankami dżinsowymi :) - a ja mam problem z wycinaniem w materiale - chyba coś robię źle :)
    Myślałam że tylko ja mam takie zaległości - też dzisiaj chodzę po blogach :) i staram się chociaż mały ślad pod ostatnią pracą zostawić

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale radosna. Świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosna i optymistyczna! W sam raz dla takiej mlodej osóbki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę przyznać, że z niecierpliwością czekałam, co wyczarujesz z tych papierów i warto było :D wyszło genialnie :D jeans świetnie pasuje ;) i cienkopisowe przeszycia świetnie dopełniają całość :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...