poniedziałek, 13 stycznia 2014

weekendowe wyzwanie

Witajcie po weekendzie! Wypoczęliście czy jednak pracowaliście? Ja połączyłam przyjemne z pożytecznym i w końcu nadrobiłam karteczkowe zaległości :) Powstały kartki dla naszych kochanych babć i dziadków oraz jedna na specjalne zamówienie, czyli moje weekendowe wyzwanie :)
Zostałam poproszona o wykonanie kartki z okazji 30-stych urodzin pewnego mężczyzny, którego pasją jest gra na perkusji. Kartka jednocześnie ma być zaproszeniem na Festiwal Świata Niezależnego Audioriver. Poczytałam troszkę o festiwalu i postanowiłam wykorzystać mapkę Cardabilities


gdzie oczywiście zgłaszam kartkę, która prezentuje się tak...


Mix papierów GP i SODAlicious, trochę dżinsu, tekturkowe gwiazdki i nutki
Grafika z internetu






W środku znajduje się kieszonka na bilety, niestety nie załapała się na sesję zdjęciową ;)

Udanego tygodnia Wam życzę i przesyłam buziaki!!!


13 komentarzy:

  1. świetnie zinterpretowany temat

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka, taka męska, fajna, inna :) Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zestawione kolory i wzory papierów w tle :-)))Wspaniała interpretacja mapki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem inne spojrzenie na temat :)) bardzo oryginalne i ciekawe :) Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach :) Jest potencjał :) Duży potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka. Te kolory i papiery nadają jej dynamizmu i świetnie współgrają z obrazkiem. Piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka, bardzo się cieszę, że dołączyłaś do wyzwania na Cardabilities tym razem, powodzenia i mam nadzieję, że zobaczę Cię ponownie następnym razem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super - bardzo mi się podoba to indywidualne dopasowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...