poniedziałek, 26 czerwca 2017

Po przerwie...

Potwornie długo mnie tu nie było i niesamowicie stęskniłam się za Wami :)
W ostatnim czasie wiele zmian zaszło w moim życiu, 
a najważniejsza z nich to pojawienie się maleńkiej istotki, 
która zawładnęła moim serduchem :)
Ale czas na tworzenie znajduję, gorzej z pisaniem postów :(
Mam nadzieję, że w najbliższym czasie nadrobię choć część swoich zaległości...

Dziś kartki-podziękowania, które powstały w minionym tygodniu.
Kajka, moja ukochana córcia, ukończyła kolejny etap w swoim życiu, gimnazjum. 
Z tej okazji powstały podziękowania dla nauczycieli oraz trenerów. 
Wszystkie identyczne by nikogo nie wyróżniać.





Kartki mocno przestrzenne, 
więc zamiast tradycyjnej koperty pojawiło się pudełko z okienkiem :)

P.S. Dziękuję, że jesteście...
XOXO

9 komentarzy:

  1. Pięknie zestawione "szkolne"papiery z jednpbarwnymi :-D Strasznie tajemnicza ta informacja o małej istotce ;-D Niech się zdrowo chowa i daje wiele radości :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam! Prześliczne te kartki, pracochłonne i nie wiem jak Ty to zrobiłaś. Ja nie daję rady :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki :) Gratuluję ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe, wiem jak to jest z dzidziusiem, tworzeniem prac i blogowaniem... fantastycznie, ze wróciłaś :) :*, dużo zdrówka dla Was

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam! Prześliczne te kartki, pracochłonne i nie wiem jak Ty to zrobiłaś.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...