środa, 8 marca 2017

Gratulacje dla młodego pisarza

Witajcie po baaardzo długiej przerwie :) 
Potwornie się za Wami stęskniłam!!!
Choć nie było mnie tutaj od trzech miesięcy i z wielkim żalem przyznaję, że 
nie zaglądałam na Wasze blogi (dobrze, że jeszcze mamy FB...)
to nie znaczy, że próżnowałam.
Choć musiałam zwolnić tempo pracy
to i tak powstało wiele projektów :)
Dziś jeden z nich - kartka gratulacyjna z okazji wydania książki!



Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu, 
Obdarowany był zachwycony, co oczywiście jest najpiękniejszym "dziękuję"
jakie można otrzymać :)

16 komentarzy:

  1. Nooooo, witaj Kochana!
    Kartka fajowa i mam nadzieję, że już zostajesz, że nigdzie się nie wybierasz...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zośkasamośka24 maja 2017 17:45

      Dokładnie, chcemy więcej :D
      Pozdrawiam,
      http://lubiejezyk.pl ;******

      Usuń
  2. Świetna kartka, kolory boskie :) A Tobie dla chłopca czy dziewusi szykować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dziwnego, że obdarowanemu przypadła do gustu :) Jest świetna!
    Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też się podpinam pod opinie koleżanek, piękna praca, zrobiona w Twoim stylu i cieszę się, że się pojawiłaś, mam nadzieję, że na dłuższą chwilę.Pozdrawiam ciepłO!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory :) Bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie i te energetyczne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło ,że znowu jesteś ...wiedziałam że nie próżnujesz

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna ;) uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, kolory boskie :) A Tobie dla chłopca czy dziewusi szykować
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń
  11. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    สวัสดีครับ promotion

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna. Masz wielki talent artystyczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...