wtorek, 29 lipca 2014

Urodzinowo - dla niej i dla niego

Po wczorajszych wieczornych burzach dziś przywitał mnie rześki poranek. Przyjemnie było zasiąść na tarasie z filiżanką kawy i lekturą Waszych blogów... Tak rozpoczęty dzień musi być udany :)

A dziś u mnie urodzinowo. Dwie karteczki z tej samej kolekcji UHK Gallery - jedna dla kobiety, druga dla mężczyzny - zapraszam :)

W kobiecym wydaniu...






i w męskim stylu...








W obu karteczkach znajdziecie gazę, sznurek naturalny i perełki w płynie. Nie mogło zabraknąć moich ulubionych magnoliowych listków -gnieciuchów ;)

Ciekawa jestem, które oblicze UHK-wych papierów spodobało się Wam bardziej - kobiece, a może jednak męskie ;)


A na półkach Skarbnicy Pomysłów znajdziecie:

Dziękuję Wam za Waszą obecność, za to że pomimo wakacyjnego czasu, urlopów i licznych wyjazdów znajdujecie czas by zajrzeć do mnie i pozostawić budujące komentarze... 
Dziękuję :)

15 komentarzy:

  1. Obie ładne, ale wersja damska bardziej mnie się spodobała.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie ładne ale wersja męska bardziej mi się spodobała:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się wszystkie UHK podobają :) do kobiecych i do męskich kartek idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Dawno mnie u Ciebie nie było. Miło jest pooglądać piękne prace nie "latając" po internecie. P.S. Męska wersja bardziej mi się podoba.:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam i męską i damską. Obie śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby dwie wyglądają absolutnie fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne karteczki, obie...jednak jakoś na męską bardziej ciągnie moje oko ;))) genialnie wkomponowane dodatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje dekoracje kartkowe, które potrafisz tak przepięknie dopasować do konkretnego dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są niezwykłe i zaskakujące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne - świetne masz pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, piękne, cudne obie. Ale ta w męskim wydaniu jest powalająca. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rajciu , ale cudownie ! Obie kartki skradly moje serce ! Powiem Ci szczerze, ze uwilbiam patrzec na Twoje prace, bo do prawdy inspirujesz mnie , tym bardziej , ze dopiero zaczelam sie bawic w robienie kartek i patrzenie na Twoje dziela to balsam dla mych oczu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. obie genialne, ale kobieca jakoś bardziej mi przypadła do gustu ;) i w ogóle pierwszy raz widzę ten papier z napisami użyty w tle - kapitalnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza cudownie skomponowana a gorsecik wygląda idealnie ,druga piękna, bałaganiarska i szalona ! super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...