sobota, 26 lipca 2014

Siej PROPAGANDĘ!!!

Witajcie weekendowo i prawie powakacyjnie - jutro ostatni dzień mojego urlopu :(
A po krótkiej przerwie i fantastycznie spędzonym tygodniu przybywam do Was z nowym wyzwaniem, które wczoraj ruszyło na blogu Pracowni Rękodzieła SZOK - siej Propagandę




"Believe in your dreams" - to przesłanie kieruję do nas wszystkich, uwierzmy w swoje marzenia, pokonujmy przeszkody i spełniajmy je!!!








I jak się Wam podoba? Koniecznie dołączcie do zabawy :)

Ze Skarbnicy Pomysłów wykorzystałam:


A na koniec wszystkim Ankom i Hankom życzę wiary we własne marzenia :)



9 komentarzy:

  1. Świetna karteczka !!
    Lekka i kolorowa.
    Ciekawie wykorzystałaś perełki w płynie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! I taka letnia! ;) Uwielbiam ją za te kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra karteczka super wykonań. Miło, że wróciłaś do Nas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka - działa na mnie taka propaganda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłanie mi się podoba- kartka jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to fantastycznie, że dobrze spędziłaś urlop, z jednej strony szkoda, że już koniec, ale z drugiej tak strasznie się cieszę że wracasz i znowu będę mogła podziwiać Twoje dzieła, już mi ich brakowało ! :D kartka jest ahhh, no nie no, brak słów :D lekka, pozytywna i faktycznie sieje tę pozytywną propagandę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetna i bardzo wakacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba ! Swietna inspiracja i mysle ze wezme udzial w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przestrzenność tej kartki jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...