poniedziałek, 13 stycznia 2014

weekendowe wyzwanie

Witajcie po weekendzie! Wypoczęliście czy jednak pracowaliście? Ja połączyłam przyjemne z pożytecznym i w końcu nadrobiłam karteczkowe zaległości :) Powstały kartki dla naszych kochanych babć i dziadków oraz jedna na specjalne zamówienie, czyli moje weekendowe wyzwanie :)
Zostałam poproszona o wykonanie kartki z okazji 30-stych urodzin pewnego mężczyzny, którego pasją jest gra na perkusji. Kartka jednocześnie ma być zaproszeniem na Festiwal Świata Niezależnego Audioriver. Poczytałam troszkę o festiwalu i postanowiłam wykorzystać mapkę Cardabilities


gdzie oczywiście zgłaszam kartkę, która prezentuje się tak...


Mix papierów GP i SODAlicious, trochę dżinsu, tekturkowe gwiazdki i nutki
Grafika z internetu






W środku znajduje się kieszonka na bilety, niestety nie załapała się na sesję zdjęciową ;)

Udanego tygodnia Wam życzę i przesyłam buziaki!!!


15 komentarzy:

  1. świetnie zinterpretowany temat

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka, taka męska, fajna, inna :) Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zestawione kolory i wzory papierów w tle :-)))Wspaniała interpretacja mapki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem inne spojrzenie na temat :)) bardzo oryginalne i ciekawe :) Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach :) Jest potencjał :) Duży potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka. Te kolory i papiery nadają jej dynamizmu i świetnie współgrają z obrazkiem. Piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful!!!!! Thanks for joining us at Cardabilities!!

    OdpowiedzUsuń
  8. So pretty card! thanks for playing along at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kartka, bardzo się cieszę, że dołączyłaś do wyzwania na Cardabilities tym razem, powodzenia i mam nadzieję, że zobaczę Cię ponownie następnym razem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super - bardzo mi się podoba to indywidualne dopasowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...