środa, 9 października 2013

Chrzest Święty Marty i Helenki

W minioną niedzielę odbył się chrzest święty dwóch siostrzyczek-bliźniaczek, Marty i Helenki. Zostałam poproszona o wykonanie kilku karteczek. Pamiątki nie miały być identyczne, ale podobne, więc zastosowałam odwróconą kolorystykę. Dziś pierwszy komplecik...


W szarościach i mięcie z dodatkiem delikatnej brzoskwinki


W roli głównej papier Magiczna Kartka z dodatkiem GP


Odrobina perełek w płynie, wstążka vintage z ozdobnym ćwiekiem i taśma washi


I wersja z odwróconą kolorystyką...



Pierwsza karteczka wędruje na wyzwanie Skrzydlate prace - Magiczna Kartka
a Wam życzę miłego dnia i już teraz zapraszam na jutrzejszy post, w którym kolejny komplecik dla Marty i Helenki :)

20 komentarzy:

  1. Karteczki są śliczne !!!!!
    Te skrzydełka dodają uroku każdej karteczce.
    O jejku, ja chyba mam obecnie bzika na punkcie tych skrzydełek ;)
    Ładne papierki wybrałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dwóch miesięcy mam bzika na punkcie tych skrzydełek :)

      Usuń
  2. Kartki są urocze, bardzo delikatne, idealne na tę okazję. Bardzo dobry pomysł z odwróceniem kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super karteczki! fajny pomysł na połączenie skrzydełek z bodziakiem i serduchem- sweet! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, mi również podoba się zastosowanie skrzydeł, kolorystyka też ślicznie dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wszyscy zachwyceni skrzydełkami? :)) Śliczne, eleganckie i bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo to prawda, wszystkie kartki eleganckie, a skrzydełka dodają uroku. Super. No i kolorystyka.Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki. Świetny pomysł na odwrócenie kolorystyki. Podobają mi się te delikatne brzoskwiniowe akcenty.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, niby tylko kolory odwrócone, niby takie same a jednak tak różne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne piękna kolorystyka i te cudne skrzydełka

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki! Mam już zamówiony ten wykrojnik ze skrzydłami anioła i patrząc na Twoje pracę nie mogę się go doczekać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że stracisz dla nich głowę :) i już czekam na Twoje prace z udziałem skrzydełek :)))

      Usuń
  11. Śliczna, super wygląda to połączenie skrzydeł , spioszkow i serduszka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczka rewelacyjna ... jak zawsze pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  13. Odwróconie kolorystyczne daje mega efekt bo prace są takie same a jednak się różnią. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszło.Dziekujemy za udział w naszym wyzwaniu.
    DT Magiczna Kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...