piątek, 11 października 2013

Chrzest Święty Marty i Helenki - odsłona trzecia i ostatnia :)

Witajcie Kochani w ten piątkowy poranek :) Zgodnie z wczorajszą obietnicą dziś pokażę Wam ostatnie karteczki dla Marty i Helenki. Jak już pisałam wcześniej, kartki te powstały dzięki uprzejmości Mistrzyni scrapowania Doroty_mk - odkąd zobaczyłam jej cudne sukieneczki, wiedziałam że są idealne dla Marty i Helenki :) Dorotka wyraziła zgodę i mogłam zasiąść do sukienek :) Oczywiście daleko im do oryginału, są zdecydowanie skromniejsze, ale i tak jestem z nich dumna :)))



Powstały z papierków GP, a sukieneczkę zdobi róża na tiulu wycięta z paska - oczywiście z Lemoncraft


Świeca ze Scrapińca - ozdobiłam ją ścinkami pozostałymi po wykonaniu sukienek :)


I maleńkie serduszko z TricksArt :)



Moja radość była przeogromna bo okazało się, że karteczki idealnie wpasowały się w tę piękną uroczystość, choć wcześniej nie uzgadniałam takich szczegółów z osobą zamawiającą - wykonane w tej samej palecie kolorystycznej co wystrój restauracji i stołu, a dziewczynki w tym wyjątkowym dniu miały na sobie sukieneczki, prawie identyczne jak te na karteczkach :)
Doroto jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję!!!
Pięknego dnia Wam życzę :)

16 komentarzy:

  1. Tak, Dorotki sukienki są śliczne, ale Twoim też niczego nie brakuje. I w dodatku przewidziałaś kolorystykę chrztu. Masz ogromną intuicję i wyczucie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uważam, że Twoje sukienki są śliczne, ze pięknie podkreślilas koronkami dostojną uroczystośc.Swietne kartki, gratuluję....kobiecej intuicji:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze te sukieneczki :) rzeczywiście idealnie pasują do takiego typu kartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki a sukieneczki rewelacja sama słodycz

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszły. :)) Sukieneczki są niesamowite. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Skromne, a cudowne- sukieneczki szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki, delikatne i dziewczęce, sukieneczki są cudne<3 Super, że udało Ci się tak idealnie trafić z kolorami i gustem!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka ta sukieneczka jest pzresłodka na karteczkach ach cudo pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo subtelne, a jednocześnie z fantazją! Idealne do okazji! Obejrzałam całą Martowo-Helenkową produkcję i bardzo mi się podoba! Ale dziewczynki będą miały wspaniałą pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie to wymysliłas kartka jest taka innasliczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, że na deser zostawiłaś najładniejsze :) Ślicznie CI wyszły sukieneczki i kartki prezentują się świetnie. Po prostu są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Ilonko za info:) zdążyłam. Faktycznie idealnie pasuje do wyzwania a ja uwielbiam brać udział w wyzwaniach. Fajna sukieneczka na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające, bardzo oryginalne karteczki:) Wzruszająca pamiątka tego ważnego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudowne, lekkie, delikatne, fantastycznie potuszowane! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękne :) cudownie delikatna praca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...