sobota, 27 lutego 2016

Urodzinowo

Witajcie Kochani! 
Dziś mam dla Was urodzinową karteczkę dla słodkiej czterolatki :)
Pudrowy róż to ulubiony kolor małej Jubilatki, który przełamałam
delikatnym beżem, odrobiną złota i maleńkimi kwiatuszkami z kryształkiem.


W roli głównej ażurowe tło - serduszka , w nieco pochlapanej wersji ;)
i kokardka z żywicy, która podkreśla dziewczęcy charakter kartki.


Dużo uśmiechu i spełnienia marzeń, które w małych główkach sięgają gwiazd, 
a czasem nawet bujają w obłokach ;) 


A ażurowe serduszka oprawiłam w ramkę,
która podkreśla ich delikatne piękno.

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/02/urodzinowo.html


Udanego weekendu xoxo

8 komentarzy:

  1. że też nie mam 4 lat :/
    Piękna!
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna, urocza z nutką romantyzmu

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności! Niezwykle urocze i uśmiechnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonka, zrób wreszcie coś, co mi się nie spodoba ;) ciągle takie śliczności, że nic nowego nie mogę napisać, piękna, delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie dziewczęca i delikatna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeurocza praca :)
    do twarzy Ci z grzywką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...