środa, 16 grudnia 2015

Coraz bliżej święta!!!

A co za tym idzie? 
To już ostatni dzwonek na wysłanie kartek świątecznych!!!
(choć u mnie produkcja jeszcze trwa...)

Dziś jedna z nich, przygotowana w ramach obecnego wyzwania
na blogu PR SZOK, szczegóły znajdziecie TUTAJ :)
zdradzę Wam jedynie tyle, że należy przygotować 
świąteczną pracę z NIEświątecznych papierów,
a wyzwanie sponsoruje...
Na zwycięzcę czeka kolekcja papierów Niezapominajki,
z której wykonałam dzisiejszą inspirację :)

Papier kraftowy, farba akrylowa i duuużo brokatu - to co uwielbiam ;)


Pomponiki, śnieżynka z ażurowego dziurkacza dpCraft,
obowiązkowy sznureczek i sporo warstw ;)


i oczywiście rękawiczki, do których mam wielką słabość...
Ale chyba nie jestem jedyna ;)

 
Pamiętajcie o wyzwaniowym banerku i szybciutko dołączajcie do zabawy,
czasu pozostało już niewiele...

http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-30-coraz-blizej-swieta.html
A na koniec baaardzo dziękuję Wam za Waszą obecność,
każde dobre słowo, za to że po prostu jesteście
i w tej przedświątecznej bieganinie
znajdujecie chwilę aby zajrzeć do mnie,
mimo że mnie tak mało u Was, ale nadrobię wszystkie zaległości,
już wkrótce...
Buziaki Kochani
xoxo

9 komentarzy:

Dziękuję za każde pozostawione słowo...