poniedziałek, 5 października 2015

Biżuteryjnie...

Od czasu do czasu, w ramach DT DP Craft
zdarza mi się wykonać coś innego niż kartki...
Dziś zapraszam wszystkie sroczki lubiące błyskotki ;)

Zacznijmy od bardzo kobiecych dodatków, 
a mianowicie breloczek do kluczy, torebki itp.
który nada stylizacji oryginalności i podkreśli naszą kobiecość - 
taki mały, niepozorny gadżet, a sprawi, że poczujemy się wyjątkowo...
I o to chodzi ;)


oraz druga moja propozycja - bransoletka w pastelowych kolorach,
która ożywi nadciągającą jesienną szarugę...


Oba projekty powstały z pastelowych koralików 
z dodatkiem charmsów z kolekcji Tropical Dreams, 
a szczegółowe materiałoznawstwo znajdziecie na blogu DP Craft


A teraz coś w młodzieżowym stylu, idealne dla nastolatek ;)

Bransoletka i breloczek wyplecione z tęczowego sznurka - 
mnóstwo kursów znajdziecie w sieci - 
polecam, wielka frajda gwarantowana ;)

A radość nastolatki z takiego drobiazgu - bezcenna...


Ciekawa jestem Waszych opinii na temat moich biżuteryjnych poczynań...
A po szczegóły zapraszam Was oczywiście na bloga DP Craft

Spokojnego wieczoru Kochani :)

10 komentarzy:

  1. Bransoletki i breloczki są świetne !!!
    Najbardziej spodobał mi się dodatek do pierwszego breloczka - ten szydełkowy.
    Bo chyba robione, a nie kupne ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatki są świetne. Super splot mają te kuleczki na breloku młodzieżowym.
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten splot na breloczku też najbardziej wpadł w oko ;) No i super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka wyczarowałaś, Ilonko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace genialne! Te młodzieżowe w jaskrawych kolorach prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, mi się bardzo spodobały te ostatnie tęczowe kuleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł , nastalatkowa wymiata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...