piątek, 11 września 2015

Na dobry początek...

nowego roku szkolnego :)
 Aby uprzyjemnić naszym kochanym uczniom powrót do szkolnych ławek,
w ramach DT DP Craft,
przygotowałam kolorowy i radosny plan lekcji.
Zdecydowanie w dziewczęcym klimacie,
z najnowszej kolekcji Tropical Dreams...


W formie harmonijki, którą stworzyłam przy pomocy tablicy do bigowania DP Craft


Plan lekcji ozdobiłam papierowymi kwiatami, borderem z dziurkacza brzegowego,
wycinankami z dziurkaczy (tag, szyld, strzałka, kółka, trójkąt),
kropkami emaliowanymi i farbą 3d w kolorze złotym


By nadać przestrzenności poszczególne elementy podkleiłam kostkami 3D







Oprócz tygodniowego planu lekcji udało mi się wygospodarować miejsce
na zajęcia pozalekcyjne oraz notesik z samoprzylepnymi kartkami -
dzięki temu wszystko mamy w jednym miejscu ;)


I druga moja praca - mini notesik na drobne zapiski...
Stworzony z bloczku samoprzylepnych karteczek i kawałka grubszej tekturki,
z której powstała okładka scrapuszka.


Okładkę okleiłam papierami z kolekcji Tropical Dreams
i ozdobiłam bawełnianą koronką, różami na tiulu, papierowymi kwiatami,
emaliowanymi kropkami i licznymi wycinankami z dziurkaczy
(tag, kółko, ptaszek, dz. brzegowy - serduszka)



Mam nadzieję, że moje prace przypadły Wam do gustu...

Szczegółowe materiałoznawstwo znajdziecie na firmowym blogu DP Craft,
TUTAJ,
gdzie jak zawsze serdecznie Was zapraszam :)

Udanego weekendu Kochani!!!
A już w poniedziałek - upominek z okazji pasowania na ucznia :)

16 komentarzy:

  1. Przepiękne, radosne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze Ilonko, nie mogło być inaczej, jak poprostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja Cie! jaki piękny! no po prostu przecudowny, i te kolorki i taka superowa forma!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!
    Gdy zobaczyłam te 8 pozycji to od razu przypomniałam sobie jak to było siedzieć w szkole aż do ósmej godziny lekcyjnej - brrr... ale, gdybym wtedy miała taki cudny plan... na pewno byłoby raźniej! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace. Plan lekcji wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jedna, i druga praca świetna, sama nie wiem, która ładniejsza, no ale taki plan to bym chciała :) od razu przyjemniej do szkoły by się szło, może coś zmajstruję?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piekny, az szkoda ze już do szkoły nie chodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Nie wpadłabym na to żeby zrobić taki fajny plan lekcji, to genialna forma do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! Fantastyczny, niekonwencjonalny plan!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...