niedziela, 28 czerwca 2015

The future starts today...

Witajcie Kochani, znów po dłuuuugiej przerwie... 
Ale na złośliwość rzeczy martwych wpływu niestety nie mam :(

Jednak mam nadzieję, a właściwie głęboko w to wierzę, że 
wszystkie problemy zostały za mną i teraz będzie mnie tu już więcej :)

Dzisiejsza kartka została przygotowana jako inspiracja dla Skarbnicy Pomysłów,
jest to mój ostatni, pożegnalny wpis po rocznej współpracy...
Miniony rok był bardzo intensywny, pracowity,
ale jednocześnie pełen pozytywnych zdarzeń.
Kończę ten rok bogatsza nie tylko o nowe doświadczenia, 
ale przede wszystkim o znajomości i przyjaźnie - 
za to dziękuję Wam dziewczyny :)
Skarbnicy Pomysłów życzę by dalej tak pięknie rozwijała swe skrzydła...
Trzymam za Was kciuki i z pewnością będę do Was zaglądać :)

Najwyższa pora na kartkę ;)


Dla Marceliny, z okazji 18 urodzin...


Przesłanie chyba idealne ;)


Szczegółowe materiałoznawstwo znajdziecie oczywiście 
a korkowe naklejki - literki pochodzą z DP Craft


i papiery, które dołączyły do moich ulubionych :)


Kompozycję dopełniają kwiatki, sznurek i kryształki.


Pięknej niedzieli Wam życzę :)




7 komentarzy:

  1. Ślicznie , jak zawsze :) Też lubię te papiery, choć jeszcze nie pocięłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne kolory i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle ciekawa kompozycja i śliczne barwy! Przesłanie idealne na tę okazję :) Ja też mam nadzieję, że teraz będzie mnie trochę więcej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory i bardzo ciekawa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ jest świetnie zakomponowana!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...