poniedziałek, 4 maja 2015

majowe święto...

Maj to miesiąc kiedy świętują nasze ukochane mamy. 
Z tej okazji na blogu Skarbnicy Pomysłów zapraszamy Was 
na wyzwanie Dla Mamy - szczegóły znajdziecie TUTAJ

Zamiast tradycyjnej kartki przygotowałam ramkę na zdjęcie.
Wykonana z beermaty, papierów UHK Gallery GP - Moja Najmilsza


Do dekoracji wykorzystałam róże na tiulu, kwiaty WO sweetheart blossoms,


Kompozycję dopełniają perełki w płynie 
oraz urocze motylki wycięte dziurkaczem DP Craft
Wszystkie elementy podkleiłam taśmą dwustronną piankową dystansową


Czekamy na Wasze fantastyczne prace, tworzone z sercem, 
dla naszych ukochanych mam...



Twórczego tygodnia Wam życzę :)


11 komentarzy:

  1. śliczna, taka delikatna, piekne kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko w Twojej pracy od razu widać wielkie serce

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna i bardzo delikatna rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, subtelna i idealna dla każdej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna rameczka idealna dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna rameczka i w sam raz dla mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta ramka!
    http://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...