czwartek, 12 grudnia 2013

Kolejny przedświąteczny czwartek :)

Witajcie moi Mili :) Dziś mamy czwartek, więc mam dla Was kolejne kartki Kajki. Niestety tylko dwie, w ubiegłym tygodniu, jak wiecie, mieliśmy wyjątkowego gościa, więc czasu na scrapowanie było niewiele, a w tym tygodniu córcia nadrabia zaległości szkolne...



Pierwsza ze świerkową gałązeczką i świątecznymi bombeczkami. Powstała z papierków Piątek13 i GP, digi stempel od Wikuchy - dziękuję :)



Druga z ulubionymi rękawiczkami Kajki :), stworzona z papierów Studio75 i GP oraz kilka śnieżynek z brokatowego papieru
Digi stempel tym razem od Jolagg - dziękuję...


A te cudne kuleczki imitujące śnieg dostałam od el - dziękuję, jest fantastyczny i świetnie sprawdza się w zimowych pracach :)




A mnie wczoraj odwiedził Mikołaj, a dokładnie Pani Mikołajowa o imieniu... Asia, którą wszyscy świetnie znacie jako Asikazj :)
Nie wyobrażacie sobie mojego zdziwienia, kiedy wczoraj zapukał do mnie listonosz z przesyłką od Aśki... Szybciutko ją rozpakowałam i moim oczom ukazały się piękne świąteczne wycinanki, kartkowe bazy i cudne grafiki!!! A na dodatek Aśka ma świetne wyczucie czasu bo właśnie w najbliższy weekend muszę zrobić sporą ilość świątecznych kartek :)
Asiu jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję, sprawiłaś mi wielką niespodziankę!!!

Tym miłym akcentem żegnam się z Wami i do zobaczenia wieczorkiem u Was :) 

21 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki zrobiła Kaja,bardzo mi się podoba ta z gałązką i bombkami. Prezenty z zaskoczenia, miłe i niespodziewane miło jest otrzymywać, zwłaszcza jak coś ma się przydać. Pozdrowienia dla Was i dziękuję za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka! Rękawiczki są przepiękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) A rękawiczki bardzo fajnie wyglądają :) Cieszę się, że Ci się przyda zawartość kopertki :) Miłego kartkowania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki jak zwykle piękne, obie są zimowe i świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki bardzo ładne, na takiego Mikołaja też czekam może kiedyś przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ta pierwsza kartka zachwycająca :)
    I gratuluję paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle cudne prace Twoja córcia zrobiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prace Twojej córki? :D Byłam pewna, że Twoje :) Ma dziewczyna talent! :) Boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki jak zwykle prześliczne :D w pierwszej bardzo ciekawie wyglada ten ptaszek ukryty pod bombeczkami a w drugiej zachwycił mnie ten zielony przyozdobiony paseczek :D no zdolniach a z niej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę więcej takich Mikołajów, czy Mikołajek. Karteczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)) pięknie Ci córa scrapuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj cudnie, Kajka zdolna po mamusi! Naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki. Kaja spokojnie może sobie zakładać swojego bloga i tam pokazywać prace, bo robi je pięknie. A mamie rośnie pomoc. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaja stworzyła kolejne piękne karteczki !!!
    Mi się bardziej spodobała ta pierwsza, z bombeczkami wiszącymi na gałązce.
    No to Mikołaj ładnie Cię obdarował !!
    Musiałaś być baaardzo grzeczna ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe! Zdolną masz córeczkę

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta z bombkami jest cudna!!! Bombki są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ilonko - cudne karteluchy !!!
    Szczególnie pierwsza w oczko mi wpadła !!!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...