poniedziałek, 4 listopada 2013

Urodziny po męsku

Długi weekend za nami, więc pora wrócić do pracy :) Dzisiejsza kartka to urodzinowa w męskim wydaniu. Miało być elegancko, delikatnie, koniecznie z błękitem i z czerwonym,wiszącym, maleńkim serduszkiem...



W całości z papierów UHK Gallery, digi stempelek od Novinki



Obowiązkowe tuszowania i odrobina perełek w płynie :)


Mam nadzieję, że przypadła do gustu Jubilatowi...

Karteczka bierze udział w zabawie karmelek-proponuje-kolory-na-listopad


Twórczego tygodnia Wam życzę i dziękuję za to, że jesteście :)

24 komentarze:

  1. Bardzo męska :D ja męskich robić nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno się podobała , dla mnie jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  3. super kartka!
    bardzo fajny układ, oj bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka jest wyśmienita pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz Ilonko witam cię na moim blogu

      Usuń
  5. Bardzo ładna. Spodoba się na 100% a serduszko czerwone świetnie ożywia i dodaje "tego czegoś;)"

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna - podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodoba sie i wywola wielki uśmiech na twarzy:)))świetna i bardzo oryginalna kartka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ahahaha, ja sie spodziewalam conajmniej stu prac po dlugim weekendzie, a tu niespodzianka :)) fajna karteczka, spodoba sie na pewno :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubie takie męskie karteczki :D świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kartka jest super, na pewno się spodoba !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna kartka !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Światne są te papiery :-)))|Pięknie zrealizowałaś zamówienie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie wytyczne z tego co piszesz spełniłaś. Śliczna praca:) Kolory bardzo ładne no i to urocze serce <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna - oczywiście jak na męską kartkę - SUPER kolorki i układ. Milutkiego wieczoru i przyjemnego tygodnia z papierem w dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie wyszła. :) Te wszystkie tuszowania są nieziemskie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała. Męska i bardzo klasyczna

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super, naprawdę po męsku, pięknie i elegancko! i do tego robisz swoim dziełom fenomenalne zdjęcia - super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor delikatny a kartka mi mo to, naprawdę męska! Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...