piątek, 7 czerwca 2013

Patchwork w roli głównej...

Dziś rano obudziły mnie piękne promienie słońca, mam nadzieję że Was również :)
Z tego też powodu humorek mi dopisuje i mam dla Was dwie karteczki z patchworkiem - obie wędrują do Scrapujących Polek, gdzie od czerwca zmieniły się zasady - dwie które najbardziej mnie cieszą, to fakt że wyzwanie trwa aż miesiąc i można zgłosić - uwaga - aż trzy prace!!!

Pierwsza wykonana z okazji urodzin Marcela


Z całością pięknie komponuje się podwójny motylek i tekturowe serduszka




a dziecięcej słodyczy nadaje zawieszka-miś :)



Karteczka wykonana zgodnie z wyzwaniową paletą Crafty Moly


Produkty ze sklepiku Crafty Moly to papierki z kolekcji Peace & Love (druga i trzecia warstwa na karteczce)

Druga z patchworkiem w roli głównej powędruje do Dostojnych Jubilatów, Państwa Janiny i Mariana z okazji 50 rocznicy ślubu



Między różowymi i zielonymi kwadracikami położyłam warstwę tiulu, który ostatnio często mi towarzyszy :)
a dzięki niemu kartka zyskała na elegancji :) Całość dopełniają tekturowe serduszka i kilka perełek.





Ta z kolei wykonana została zgodnie z paletą wyzwania kolorystycznego Justt na Diabelskim Młynie


Do tej karteczki dorobiłam takie oto pudełeczko



Pozdrawiam Was bardzo słonecznie :)

26 komentarzy:

  1. powodzenia w wyzwaniach , szczególnie upodobałam sobie ta na 50-tkę . Jest ona rewelacyjna pełna smaku

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskakujesz,z każdą kartką coraz bardziej, przecież to cuda sztuki, piekne kolory, dodatki tworzą piękną całość..Jak zobaczyłam drugą karteczkę, to patrzę i patrzę i oczu oderwać nie mogę...
    Iluszko,Twoje kartki są przepiękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dziś weselsza bo słonko zaświeciło i cieplutko się zrobiło :D a karteczki przecudowne, ciekawie wygladaja te patchworki i jak pięknie ozdobione :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Obie mają w sobie coś, co przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe te Twoje patchworki! napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne karteczki, obie.
    w pierwszej podobają mi się kolory, a w drugiej ilość kwadracików i ta piękna kwiatowa kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne patchworki...świetnie skomponowane

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje maleńkie zawieszki. I babeczka niezwykle smakowita!
    Tą drugą jestem wprost oczarowana. Niezwykle cudna kompozycja i kolorystyka, i te perełki tu i ówdzie... super :) "Naszyłaś" się przy niej sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie śliczne, ale druga to dzieło sztuki :) Nie ma już sensu zgłaszanie prac do wyzwania bo już wiadomo kto wygrał ;)))
    PS. U mnie też ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś przepięknego!!! W pierwszej zachwyca mnie połączenie granatu z całą resztą, w drugiej kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza super, ale druga to dopiero podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczki! TA na 50 jest wyjątkowa :) powodzenia w wyzwanaich

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pomysłowe świetnie wyszły obie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się też pytam: skąd Ty kobieto czerpiesz pomysły !!
    Śliczne karteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tiul, perełki, kwiatki po prostu piękności. Połączenie świeżości kwiatków i elegancji perełek daje nowatorską jakość ;) Życzę jeszcze więcej tak rewelacyjnych pomysłów ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności obie ale wiecie co...miałam przyjemność zobaczyć karteczkę z okazji
    50 rocznicy ślubu w całej okazałości i naprawdę jest to dzieło sztuki-zdjęcie nie oddaje całego uroku i droga Sis !!! dołącz koniecznie zdjęcie pudełka, w które to dzieło jest zapakowane bo dla odmiany nie jest to "zwykła" koperta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie karteczki pięknie się prezentują. Lubię takie patchworki :) Dzięki tym kwadracikom dużo się dzieje na pracy i nie jest nudno. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna ta na 50 rocznicę! Urzekła mnie już kilka dni temu ale przegladarka mi nie pozwoliła na upust zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftyMoly :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Praca nr 2 to mój faworyt, ale oczywiście pozostałe również prezentują się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow
    super karteczka pachworkowa
    ogromnie mi sie podoba
    dziękuję za udział w wyzwaniu
    pozdrawiam
    Teo
    Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne patchworki, genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna ta kartka z babeczką ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudeńko kompozycyjne, świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...